|
||||||
| Windows-based Operating Systems - Plug and Pray ;-) |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Kan niet klikken
Heb overtlaatst vista (basic) geïnstalleerd op een nieuwe pc van mijn tante.
In begin had ik dat probleem ook eens voor maar is na herinstalleren van drivers tijdelijk opgelost geraakt. Het probleem is dus dat ik niet kan klikken met mijn muis(dacht alleen linkerknop maar ben niet 100% zeker). Het is duidelijk een software probleem want als ik klik met de muis wordt bv. het openstaande kaderke gedeselecteerd. Ook zie je dat het kruisje rechtsboven een venster niet rood kleurt als je er met je muis over gaat ,terwijl dat normaal wel gebeurd. Heb er niet veel van gevonden op het internet behalve dit maar die key staat niet in de registry dus dat kan ik niet doen. Iemand nog een idee? Het is vrij dringend ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
Ben er gisteren nog eens langsgegaan.
Heb nu gemerkt dat als ik ctrl+alt+del druk en dan op taakbeheer klik ,alles terug werkt ![]() Zal in het vervolg eens proberen met nieuw account. |
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
als ik nog een tip mag geven, heb ook zo'n probleem gehad tijdje terug. was niks met software te zien, maar de escapetoets van m'n (oud) keyboard zat vast zonder dat dit uitwendig waarneembaar was.
test maar eens uit, klikken gaat niet dan . |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|