|
||||||
| Windows-based Operating Systems - Plug and Pray ;-) |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | |||||
|
De grote Windows 7 thread!
Dag allemaal,
Zoals jullie allemaal wel weten vondt het merendeel van de wereld dat Vista een dikke flop was. Nu een paar jaar later komt Windows 7 dichterbij, Microsoft zelf garandeert dat het je systeem minder belast dan bij Vista. Hierbij dan ook de grote Windows 7 thread! Stel hier al je vragen, bevindingen en nieuwtjes van het aankomende OS van Microsoft! Citaat:
Mvg, skate |
|||||
|
||||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
ge had Windows 7: wachten ? thread. Was genoeg aangezien het OS er nog niet is, buiten betas
|
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | ||||
|
Voor mij is Windows 7 gewoon af mits hier en daar wat schoondheidsfoutjes ook al valt het niet direct op.
Kheb build 7057 x64 met 8 gig ram , dit ga toch echt wel lekker vooruit zowel bij het opstarten als in Windows zelf.Qua games = no problemos, het draait nu zelfs vlotter dan op Win XP SP3 (Vista hou ik er buiten = 1 grote flop) Wat ik zeker al weet is dat ik de retail versie x64 zo wie zo zal kopen. Nu nog wachten tot Windows 7 officieel uitkomt in 2010 dacht ik. Grtz |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Je kan wel een nieuwere build downloaden maar deze zijn ilegaal. |
|||||
|
||||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
ik heb 7 ook al getest,
buiten de vele problemen in het begin vond ik het goed draaien, BTW om eerlijk te zijn vind ik vista geen grap, draait deftig en met gemakt op mijn systeem... 7 is wel een beetje véél sneller, maar da kan mij geen bal schelen xp WAS goed , Vista WAS slechter, 7wordt de nieuwe praal van MS ![]() hopen da de nieuwe (hopelijk betere) office dan ook uitkomt |
||||
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | ||||
|
Ik draai windows 7 nu ook al een goeie maand en ben er eigelijk erg tevreden over. Kheb de ultimate 64 bit installed.
Hardware used: mobo: asus p5k deluxe cpu: quadcore 6600 @ 3000 Ghz Ram: 4 Gig Video: 8800 gts 320 mb Sound: Creative audigy 2 pluspunten: -Veel betere taakbalk: je hebt een beter overzicht over openstaande programma's -Performance: beter als vista, werkt zeer snel en vlot -driversupport: zeer goed, gaf bij mij enkel problemen met men audig 2: Deze werkt wel, maar buggy waardoor het geluid soms wegvalt en kraakt waardoor je moet rebooten. Kben dan overgestapt naar men onboard van men asus p5k en werkt perfect nu. Voor de rest alles van de 1ste maal gedetecteerd. Zelfs men printer vond die automatisch ![]() -overal support: al men programma's en games werken perfect Minpunten: -Daemontools werkt nog niet: nog geen goeie versie gevonden. |
||||
|
|||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
Ik ga binnenkort dit systeempje ontvangen en ik vroeg me of 7 hier op kan draaien ?
Cpu - Sempron 2800 Ghz Gpu - S3G Unichrome Mem- 512 DDR Mb - Ms 6786 Oem 40gb hdd PPu - 300watt FSP group dvd-rw Normaal zal de ram wel nog worden uitgebreid naar minstens 1gb. Is het aangeraden om toch een 3d kaart te kopen voor 7. Ik dacht aan een Sapphire HD 2600 XT AGP of is dat niet nodig en is dat al overkill? @mo6 op hun site staat dat 7 word ondersteunt in de nieuwste versie Home page :: DAEMON-Tools.cc |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | |||||
|
Citaat:
buiten u RAM-geheugen is er niets mis met die setup, wat ik me wel afvraag: Windows 7 pakt al +/- 20 GB in...opteer dus voor een grotere hdd je RAM moet min. 1GB zijn dat raad MS aan... voila da is het zowa qua graka, 3D kaart is of je aero wil gebruiken of niet ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|