|
|
#1162 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dan maar gewoon handmatig updaten. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1169 (permalink) | ||||
|
Ik ben ondertussen al 12 uur bezig om w7 te downloaden via ma3d. De server wil niet antwoorden en als hem dat wel doet dan gaat het supper traag. Nog 2 van de 5 delen te gaan.
Ik kan niet wachten tot het uiteindelijk klaar is. |
||||
|
|||||
|
|
#1170 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Welke browser en downloadmanager gebruik je? |
|||||
|
||||||
|
|
#1171 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Gebruik je een download manager? Wordt dit toegelaten door de server? Misschien dat het de rede is dat er nog niets gedownload is. |
|||||
|
||||||
|
|
#1173 (permalink) | |||||
|
Citaat:
, maar vraagt ie dan vanonder niet nog eens om op te slaan? Had ook beter vannacht geprobeerd want overdag (en in het weekend) zal het zeer moeilijk gaan imo.En heb wel al via mail een key gekregen van hetgeen ik al 3 dagen probeer te starten met downloaden. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1174 (permalink) | ||||
|
was een aparte topic voor ma3d stuff though
![]() maar ma3d raad zelf aan om een downloadmanager te gebruiken Ik had hem binnen gehaald met firefox & DownThemAll toen ma3d.com nog werkte op firefox ^^ (nu is het een certificaat probleem in firefox) |
||||
|
|||||
|
|
#1178 (permalink) | |||||
|
Citaat:
(is ook altijd zo geweest bij vorige windows versies) |
|||||
|
||||||
|
|
#1179 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Beeld -> Sorteren op |
|||||
|
||||||
|
|
#1180 (permalink) | ||||
|
gewoon even louter informatief, het is dus perfect mogelijk om de Windows 7 home premium van taal te veranderen (naar het Nederlands bijvoorbeeld) als je dat wil natuurlijk.
Ik heb hier nu home premium draaien in het Nederlands en heb geen problemen |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|