|
|
#1041 | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1043 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1044 (permalink) | ||||
|
Zou ik iemand zijn technet acc(of iets anders) mogen gebruiken om even windows 7 ultimate 32 bit te downloaden? Op't internet zijn het allemaal met non-activate en non-key, en ik denk dat het daarom is dat ik op mijn mac wat problemen heb(als ik windows via bootcamp start blijf ik steeds eerst een tijdje op een pinkende cursor staan kijken)
|
||||
|
|||||
|
|
#1049 (permalink) | ||||
|
Net een bericht gekregen van amazon.co.uk dat ze m'n bestelling van Windows 7 verscheept hebben.
![]() Windows 7 Home Premium, Full Version voor £74.08 (€81,24) Ik denk niet dat ik het hier in België goedkoper had kunnen krijgen. (dat compenseert wat voor de €500 die ik zo stom was om te spenderen aan Vista Ultimate ) |
||||
|
|||||
|
|
#1051 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1052 (permalink) | ||||
|
Nu al vanuit Brussel? :o
Waar ergens kun je dat tracken? Ik heb ook een mail gekregen met zo'n enorme tracking number, maar weet niet waar em juist in te geven. Edit: oké gevonden, ik kreeg mijn orders niet te zien. Nu wel gelukkig. Het is vanmorgen ook vertrokken vanuit Brussel, voorlopig nog geen pakje. Zou het eigenlijk wel aankomen vandaag? Microsoft is niet mild met verkopen voor de officiële launch. Laatst gewijzigd door MiniJeffrey; 21 oktober 2009 om 11:03 |
||||
|
|||||
|
|
#1054 (permalink) | ||||
|
Als je kijkt op de site van taxipost zelf dan zie je dat het pakje nog niet in transit is / lijkt te zijn. Het staat momenteel op: 'pakketinformatie elektronisch geregistreerd'. Het is mij dus niet duidelijk of het pakje nu ook werkelijk onderweg is of pas morgen verstuurd kan/zal/mag worden.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|