|
|
#1021 | ||||
|
Kan je Windows 7 soms al kopen via MA3D ? Ik dacht dat ik al posts zag van mensen die hun key al hadden... Nu als ik op MA3D ga en mij inschrijf, dan krijg ik een lijst te zien met allerlei software enzo, maar enkel vista, nog geen 7..
Zie ik iets over het hoofd ?? |
||||
|
|||||
|
|
#1022 (permalink) | |||||
|
Citaat:
dan zal je inloggegevens krijgen per mail. log in, ga naar downloads -> MSDNAA - Platformen -> Windows 7 en voila, gratis windows 7 enterprise/professional! (deze namiddag net professional geinstalleerd, maar heb m'n key nog niet ontvangen van ma3d...) |
|||||
|
||||||
|
|
#1023 (permalink) | ||||
|
Op welke website doe jij dit? Ik op https://www.ma3d.com . Als ik kies voor inschrijving dan vraagt hij mij gegevens, nadien krijg ik direct een lijst met software te zien... geen controle van gegevens of niks dus.. Ik begrijp er niks van, vorig jaar ging het zonder probleem voor de vista licentie.
Gevonden intussen ! Thx voor de hulp Laatst gewijzigd door AddictIII; 17 oktober 2009 om 19:27 |
||||
|
|||||
|
|
#1027 (permalink) | ||||
|
Vraagje tussendoor Ik heb die upgrade advisor gedraaid en die zeurt dat ik voor mijn Creative X-FI gamer nieuwe driver zou moeten hebben, maar ik heb al de recentste bij mijn weten (2.18.0013). Nu is mijn bedoeling om eerst een upgrade door te voeren vanaf Vista kan ik die drivers gewoon laten of moeten ze er dan af en weer herinstalleert worden?
|
||||
|
|||||
|
|
#1029 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1030 (permalink) | ||||
|
Er zit wel zoiets in maar vraag me niet hoe het noemt.
Het neemt bij elke click een screenshot, houdt bij wat je intypte etc. Na het recorden krijg je dan een ZIP met een mht file in. (HTML+Images in 1 file dus) Ziet me er toch wel handig uit voor de average gebruiker iets te laten opsturen. |
||||
|
|||||
|
|
#1031 (permalink) | ||||
|
Nog ffkes en het is zover
Ik draai de eerste RC al sinds hij uitkwam als main OS, zonder enig probleem. Heel content van. Ik had een alert staan bij amazon.co.uk, heb daar als een van de eerste een pre-order geplaatst. Totale prijs inclusief verzending is 44£ voor Windows 7 Home Premium. Wel in het Engels, maar ik draai al sinds mensenheugenis alles in het Engels Hij staat nu 122£ denk ik.Soon! ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1032 (permalink) | ||||
|
|
voor degenen met laptops: Drivers | Synaptics
eindelijk degelijke drivers voor win7 x64! m'n probleem met opengl is trouwens ook in orde, was op te lossen met 1 instelling te veranderen in rivatuner, maar netwerkprobleem blijft. |
||||
|
|||||
|
|
#1033 (permalink) | ||||
|
Misschien geen nieuws voor jullie maar op fnac.be staan de prijzen.
WINDOWS 7 HOME PREMIUM NL UPG 119,99€ WINDOWS 7 PRO NL UPG 285,00€ WINDOWS 7 ULTIMATE NL UPG 299,00€ WINDOWS 7 HOME PREMIUM NL 199,99€ WINDOWS 7 PRO NL 309,00€ WINDOWS 7 ULTIMATE NL 319,00€ Voor mij al zeker een volledige versie. |
||||
|
|||||
|
|
#1036 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1038 (permalink) | ||||
|
De installatie(-DVD) blijft hetzelfde alleen de licensing is anders. Activeer je je Windows met een OEM key dan is die key gebonden aan verschillende hardware delen. Je kan die versie dus niet activeren op een andere PC terwijl dit met retail versies wel gaat.
Normaal kan je een OEM ook alleen kopen bij aankoop van een nieuwe PC of onderdelen (mobo, cpu, hdd en nog een paar dacht ik ) |
||||
|
|||||
|
|
#1039 (permalink) | ||||
|
Ik kwam wat tegen waar ik niet aan uit kan volgens een site (verkoop) staat er op de retail zowel de 32 als de 64 bit op DVD (Retail) klopt wat ze hier schrijven?
link: Boek & Soft Hasselt - Home |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|