|
|
#981 | ||||
|
|
Weet er iemand iets af van WARP10?
Ik draai de 7600 X86 en daar is van die optie allezins nog niets te zien. (Ik heb een laptop van gesneuvelde GPU; maw. 640*480 met 4-bit kleuren. Deze optie zal dit mss wat kunnen optrekken.) Iemand een idee wnr dit geïmplementeerd zal worden? |
||||
|
|||||
|
|
#983 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#984 (permalink) | ||||
|
Kheb ook een probleemke bij windows 7, iets met de power options + dvd drive het zit zo
windows 7 op balanced en dvd drive ingeschakeld - windows mediaplayer start op maar wel pas na 5!! minuten - dvd drive leest ook wel bestanden maar duurt ook ongeveer 5 min en dan valt t weer weg enzo windows 7 op high performance en dvd drive ingeschakeld - windows mediaplayer start direct op en alles werkt deftig - dvd drive leest perfect als k dan bij apparaatbeheerd dvd drive disable en reboot dan macheert mijne mediaplayer direct en is der niks problemen heb al zitte zoeken aan wa da ligt maar tot nu toe niks gevonden |
||||
|
|||||
|
|
#989 (permalink) | ||||
|
Of hier heb je ze nog altijd goedkoper (wel verzendingskosten maar nog altijd goedkoper)
http://www.amazon.co.uk/s/ref=amb_li...pf_rd_i=300435 Heb me voige week ene besteld. |
||||
|
|||||
|
|
#990 (permalink) | ||||
|
meh ik word gek van windows 7
de hele tijd valt netwerkverbinding weg. ipconfig laat juiste dingen zien, maar ik moet mijn lan verbinding disablen/enablen om weer iets te kunnen doen... edit: elke keer als ik een attachment wil versturen via gmail valt mijn netwerk uit edit: volgens mij ligt het aan de netwerkdriver die ik via windows update erop heb gezet, maar als ik naar "view installed updates" dan staat er geen enkel terwijl ik zeker 6 updates heb geïnstalleerd. ![]() edit: ![]() Laatst gewijzigd door Minimum Rage; 12 oktober 2009 om 14:51 |
||||
|
|||||
|
|
#993 (permalink) | ||||
|
Klein vraagje!?
Gister een HP DV6 notebook gekocht. Ik krijg gratis een update naar windows 7, ik ga dus leuk de site checken maar opeens staat er 25€ betalen. Ik dacht dat het GRATIS was... So that's a load of crap?! Waarom durft men dan te zeggen dat het gratis is? zowel de mediamarkt als de reclame die HP/microsoft publiceert. Ah en nog iets idioot, je kan enkel via overschrijving betalen via NL, DU, en AU. Waarom kan belgië weer niet mee? Ik heb geen visa of mastercard, so I feel screwed. Graag een antwoord, thx alvast! |
||||
|
|||||
|
|
#994 (permalink) | ||||
|
Sommige OEMs rekenen een administrative kost plus shipping and handling kost aan. Kan je niet veel aan doen, moet je bij HP klagen.
http://news.slashdot.org/story/09/10...dows-7-Upgrade |
||||
|
|||||
|
|
#995 (permalink) | ||||
|
Over mijn netwerk probleem hierboven: Ik heb dit nog niet kunnen oplossen. Heb al veel mensen gevraagd voor een mogelijke oplossing, maar het enige wat ik kan doen is bij gmail de oude methode van attachments uploaden kiezen. nu gebruikt die flash waardoor die meerdere bestanden tegelijk kan uploaden. Mss een probleem met flash10 ?
Nu ik deze zever achter mij heb gelaten wou ik eens het netwerk fixen zodat ik bestanden kan delen met Windows7. Wat voor een onzin is die Homegroup zever? Die homegroup zorgt ervoor dat ge niks kunt delen met alles wat niet Windows 7 is. Elk ander OS kan onmiddelijk zonder problemen bestanden delen met een willekeurig ander OS. Ubuntu, Mac OS, WinXP allemaal geen problemen... Maar Windows 7 neen. Gelukkig kunt ge dat allemaal uitzetten, maar voor elk ander os hoef ik niks in te stellen... windows 7 wordt slechter met de minuut |
||||
|
|||||
|
|
#996 (permalink) | ||||
|
wat ook slecht is, is cached login op een domeinprofiel: met name de taakbalk pictogrammen en custom toolbars zijn dan weg. terug inloggen met de kabel erin/wlan enabled en alles terug ok, zoiets triestigs toch wel nooit gezien in XP en vista
|
||||
|
|||||
|
|
#998 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1000 (permalink) | ||||
|
Zelfs ik moet eigenlijk toegeven aangenaam verrast te zijn met Windows 7, het is alles dat Vista had moeten zijn eigenlijk
.UAC is hier eigenlijk ook beter uitgewerkt, maar mag toch nog wat finegetuned worden op sommige plaatsen. Maarja, het is toch al pakken beter dan vista bij de release ![]() edit: gratis via MSDNAA is wel leuk als ge net een reinstall moest doen .Laatst gewijzigd door GuntherDW; 14 oktober 2009 om 22:04 Reden: typo? woordkeuze? |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|