|
|
#961 | ||||
|
Ik neem aan 23 oktober op de release datum van Windows 7.
|
||||
|
|||||
|
|
#962 (permalink) | ||||
|
Beste
Ik heb een vraagje. Na alles te lezen, snap ik nog steeds niet hoe je het precies allemaal moet doen via msdnaa. Ik zie bij software op msdnaa 2 dingen staan: - Windows 7 Professional-English (32 bit and 64bit) - Windows 7 Language packs (32 bit and 64 bit) (Multilanguage) Ik heb hier gelezen dat op de Windows 7 professional edition geen language packs geinstalleerd kunnen worden, klopt dat nu of niet? Indien het wel werkt, vertel mij dan aub hoe je dat moet doen? Wat ik ook wil weten is of je die professional edition van msdnaa nu kunt upgraden naar ultimate, is dat waar of niet? Zoja, hoe dan? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten cooLopke |
||||
|
|||||
|
|
#963 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#964 (permalink) | ||||
|
Vraagje: Als je nu vista installeert, en zo een upgrade code hebt naar windows 7, gaat dat dan gewoon installeren met een upgrade optie, met behoud van al je bestanden? Of moet er een format gebeuren? Als het gewoon een upgrade is kan ik nu mijn nieuw systeem kopen anders nog wachten tot 22 oktober.
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#965 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#966 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() edit: geweldig OS trouwens takenbalk is aangenaam om mee te werken^^ |
|||||
|
||||||
|
|
#968 (permalink) | ||||
|
is er een manier om de RC versie van mijn pa dat binnen een paar maand verloopt om te zetten naar de versie dat ik bezit?(msdnaa, RTM?)
edit: srry,illegaal waarschijnlijk ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#969 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Engineering Windows 7 : Delivering a quality upgrade experience (uitleg waarom het "niet" kan, en hoe je het kan bypassen.) Uiteraard ga je wel een key moeten hebben om het effectief te kunnen gebruiken na de grace period. |
|||||
|
||||||
|
|
#970 (permalink) | ||||
|
Ik heb Windows 7 Ultimate RTM X64 geinstalleerd.
Maar als ik mijn mediacenter op zet, freezed mijn systeem voor 3-4 sec om de minuut ofzo. ![]() opgelost denk ik Hauppauge pvr 150 en windows 7 x64 en 4 GB ram gaat blijkbaar niet samen. Laatst gewijzigd door Close_Up; 5 oktober 2009 om 22:04 |
||||
|
|||||
|
|
#971 (permalink) | ||||
|
Net Windows 7 erop gezet. Het begon al goed
Ik kon niet surfen, ook al stond er bij netwerkcentrum dat ik internet had. Dat kon toch beter. Nu moest ik windows opnieuw opstarten ![]() Totnutoe werken alle programma's zonder problemen. Toch maar eens kijken voor extra 2 GB geheugen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#973 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
![]() -> How to minimize MSN Messenger to the system tray in Windows 7 | Windows 7 Center |
|||||
|
||||||
|
|
#974 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#975 (permalink) | ||||
|
Dikke ²!
Ik gebruik mijn Asrock Ion voor mediacenter en heb daarvoor ook Win7 geinstalleerd. Ik kreeg bij de XBMC Live versie met linux mijn netwerk niet aan de praat ![]() Nu is Win7 precies een beetje te slim en herkent hij dit als een Mediacenter met als resultaat dat het Mediacenter altijd automatisch opstart. Mogelijkheid om dit op te lossen? Mediacenter van Win7 is een beetje te traag naar mijn zin. Eer alles ingeladen is zijn er 5 minuten gepasseerd... |
||||
|
|||||
|
|
#976 (permalink) | ||||
|
|
Na een paar weken gewerkt te hebben met Windows 7 (7600 x64) zijn er nog 2 dingen die ik niet opgelost krijg:
1) in bepaalde games krijg ik grafische fouten. er komen horizontale balken over het scherm die er duidelijk niet thuis horen. 't zijn simpele artifacts die duiden op hardwareproblemen, maar 't is lastig om te schrijven. na wat testen blijkt het probleem enkel in OpenGL voor te komen, in mijn geval bij call of duty 1, enemy territory en serious sam (enkel de eerste getest). MAAR: als ik deze games windowed speel, zijn de fouten er niet, dan is het beeld perfect. serious sam kon ik ook instellen op direct3d (mits een serieuze performance hit) en ook daar is het beeld perfect, het komt dus enkel voor als ik een OpenGL applicatie fullscreen speel. de fouten komen ook enkel voor op mijn laptop: een Zepto 6625WD met een 8600M GT in, op mijn desktop (zie sig) werkt alles zoals het hoort. qua drivers heb ik voor de Zepto eerst diegene gebruikt die Zepto zelf ter beschikking stelt en dan een aantal van laptopvideo2go geprobeerd, allemaal met hetzelfde resultaat. Ik heb al wat zitten google'n, maar ik vind niet meteen een oplossing. Ik had een paar topics van Enemy Territory met een gelijkaardig probleem, maar zonder oplossing. 2) Het tweede probleem dan: De laptop (weer de Zepto) wordt voornamelijk op 2 locaties gebruikt: ofwel op school, waar wireless verbonden wordt, ofwel thuis, ook meestal draadloos. Als ik naar school vertrek zet ik mijn laptop in hibernate en als ik opstart werkt de netwerkverbinding meestal vrij vlot (maar de keren dat ik niet rap verbinding krijg, is eerder te wijten aan de infrastructuur, anderen hebben het ook). Na de lessen gaat de laptop weer in hibernate. Thuis heb ik meteen weer verbinding met mijn eigen draadloos netwerk, maar het netwerk werkt enkel lokaal. Ik kan andere pc's in het netwerk bereiken, inloggen op de router,... zowel op ip als op dns-naam. De IP-instellingen zijn correct (er wordt gewoon met DHCP gewerkt), maar om een of andere bizarre reden lijkt het alsof de laptop geen gateway vindt. Als ik dan reboot en verbindt met het netwerk, is alles meteen helemaal in orde. Het netwerk thuis is een USRobotics router, 54Mbits en beveiligd met WPA-PSK, de ontvanger in de laptop is de Intel 4965AGN. Op school is het ook 54Mbits, maar wordt er met WPA2-Entreprise gewerkt waar we moeten inloggen met onze account van school. Ik meen dat ik vroeger een gelijkaardig probleem had met mijn Thinkpad X61, die Vista x86 draaide, maar 'k heb die nooit zo vaak gebruikt als mijn laptop nu, dus ik durf het niet met 100% zekerheid zeggen.
DFI LanParty DK P45-T2RS || Intel Q9550 || GSkill 4GB PC8000 || Gainward HD4850 512MB GDDR3|| 5.5TB || Thermaltake ToughPower 650W || Dell 2407WFP || Acer 1916W || Logitech MX510 Lenovo Thinkpad X61 || Intel T7300 || 3GB PC5400 || Seagate Momentus 5400.4 250GB || LG W2261V || Logitech MX3200 |
||||
|
|||||
|
|
#977 (permalink) | ||||
|
Windows 7
![]() 1. Gisterenavond bleef w7 hangen tijdens het opstarten. ik kon niet naar taakbeheer gaan, de start knop reageerde niet. het enige wat ik kon doen is mijn muis bewegen. Na een reboot hetzelfde resultaat. Toen ben ik gaan slapen, en vandaag is dat weer in orde. 2. Vandaag werkte mijn micro niet. Vanalle instellingen verandert zonder resultaat. Mijn micro werkte toch de afgelopen dagen. 3. Ik deed een reboot om zo mss mijn micro aan de praat te krijgen. Maar na die reboot werkte met internet niet meer. Ik kan niet meer pingen naar mijn router. Ipconfig laat juiste IP/gateway zien. Dan ff ip refreshen -> verkeerd IP adres. Na een reboot geen oplossing. Direct daarna reboot naar windowsXP -> wel internet ----- en ik begon juist te wennen aan windows 7 ik heb de 7600 build, nog bijna niets erop gezet intel chipset drivers + nvidia drivers + directX avast, msn, firefox, teamspeak --- blijkbaar was avast de boosdoener. Geen avast geen problemen. Het is mij een raadsel hoe avast invloed heeft op al die dingen Laatst gewijzigd door Minimum Rage; 10 oktober 2009 om 21:16 |
||||
|
|||||
|
|
#980 (permalink) | ||||
|
@yankee: vreemd, ik heb dat probleem niet. op m'n kot is wifi onbeveiligd (van de buren :P) en op school is het net hetzelfde zoals u, gewoon inloggen op schoolaccount. thuis is het dan gewoon WPA beveiligd. en nooit moeten reboten. laptop gaat enkel in hibernate hier.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|