|
|
#941 | |||||
|
Citaat:
. Maar ik wil de upgrade doen van vista naar 7 zonder dataverlies. En dit kan dus niet van NL -> ENG.. en de NL versie van 7 staat niet op MA3D.. Dus ofwel moet ik mijn vista in ENG zetten.. Maarja.. Hoe? (tis business) |
|||||
|
||||||
|
|
#942 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ook al zou je er een engels taalpakket overzetten, zou het nog niet werken omdat het over de base language van het OS gaat. M.a.w. ofwel wacht je tot de NL versie op MA3D beschikbaar is, ofwel doe je een clean install. |
|||||
|
||||||
|
|
#943 (permalink) | ||||
|
zit hier met raar fenomeen. ik kan geen enkel type van files editten en opslaan die op mijn externe staan. een simpel text file op portable zetten en dan openen is geen probleem. erin aanpassen ook niet. maar dan opslaan gaat niet
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#945 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#947 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Heb bij amazon windows 7 ultimate (retail) gekocht voor 160 pond (1pond = 1.1€). Ik hoop dat de taalpakketten dus wel redelijk goed werken, mijn vriendin haar engels is niet zo goed. Dat is d reden dat ik de ultimate genomen had, anders had ik de home premium van 65 pond wel gekocht. We zullen wel zien, anders download ik wel een isotje en gebruik mijn eigen code. |
|||||
|
||||||
|
|
#948 (permalink) | |||||
|
Citaat:
O_O Het is niet dat ge dat Nederlands vaak tegenkomt he. Het merendeel van de talen die ge tegenkomt komen van de programma's zelf. Ik zit hier bvb te werken in een Nederlandse Firefox op een Engels OS. En als ge het al tegenkomt dan is dat vooral bij zaken waar uw vriendin wellicht af moet blijven? Configuratiescherm bvb ![]() Weggesmeten geld imo... |
|||||
|
||||||
|
|
#949 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#952 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ach, het is tenslotte "maar" 175€ voor windows 7 ultimate en je krijgt er een mooi zwart doosje bij. Voor iets dat je 5 jaar of langer continue gebruikt valt de prijs nog mee. De opvolger van windows 7 zal wel wat langer op zich laten wachten. Het is tenslotte mijn eerste officiële OS in 10 jaar, moet kunnen dan. |
|||||
|
||||||
|
|
#953 (permalink) | ||||
|
Vraagje, heeft er hier ook iemand last van die desktop gadgets die over Firefox komen te staan? Blijkbaar heeft enkel Firefox er last van hier, het lijkt of de gadgets "always on top" staan enkel bij Firefox...
|
||||
|
|||||
|
|
#957 (permalink) | ||||
|
even een vraagje,ik heb van school een msdnaa code gekregen(om gratis microsoft software te downloaden) en wil nu windows 7 downloaden. Maar moet ik dan alle apparte software van mijn laptop opnieuw downloade? of zal het allemaal al standaard mee geïnstalleerd worden?(touchpad,powermanager,hybrid graka sneltoets,...)
en is het de moeite de 64bit versie te downloaden of beter 32bit? |
||||
|
|||||
|
|
#959 (permalink) | ||||
|
gvd,overtlaats ne mail gehad van waar ik mijn laptop besteld had en er stond in dat wie da in de vakantie zijn laptop daar kocht W7 er bij kreeg.
Maar moest eerst naar de voorwaarden van de fabrikant kijken , daar stond ook van wie na juni zijn laptop gekocht had ne sticker op de doos zou moeten hebben en een couponneke in de doos,wat bij mij dus niet was ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|