|
|
#921 | ||||
|
Is er een verschil als ik nu een laptop zou kopen met vista + upgrade naar 7, ipv nog even te wachten en direct een laptop windows 7 erop te kopen ?
|
||||
|
|||||
|
|
#923 (permalink) | ||||
|
Goeiendag mensen
![]() Ik zit met een probleempje.. Ik kan hier dus upgraden naar Windows 7 via MSDNAA(fzo) als student, en dat zie ik dus goed zitten na alle voordelen te horen. Dus ik download die van hun server. Boot die, kies upgrade, dan dit: You can’t do a typical upgrade using an installation disc that’s different from the language installed on your computer. Go online to see how to install Windows 7 and keep your files and settings. Ik moet dus mijn Vista Business omzetten naar Engels ipv Nederlands. En lees dus dat dit niet mogelijk is behalve op Ultimate. Wat nu? Ze hebben geen NL versie op de server staan. Help me here ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#924 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Je hebt dezelfde taal en dezelfde versie nodig. Heb je die niet, pech. Dat is toch wat ik begrepen heb uit alle nieuwsberichten. |
|||||
|
||||||
|
|
#926 (permalink) | ||||
|
Tuurlijk is dat mogelijk, het is een Athlon 64
![]() Of het nuttig is hangt af van uw RAM. Heb je > 3.5 GB RAM geinstalleerd zou ik 64 nemen. Gezien de rest van uw specs zal het wel minder zijn en zou ik bij 32 blijven ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#928 (permalink) | ||||
|
op technet staat er wel een NL versie van Seven. Dus op MSDNAA zou dat ook zo moeten zijn, want tzijn dezelfde iso's. eenmaal ingelogd op MSDN dien je enkel de language filter rechtsbovenaan op dutch te zetten...
|
||||
|
|||||
|
|
#929 (permalink) | ||||
|
zijn er mensen hier die met een iets ouder systeem windows 7 staan hebben? en die gamen? ben eens benieuwd of ze groot ftp verschil opmerken ten opzichte van xp of net niet
is omdat ik met volgende situatie zit. op mijn laptop staat nu al een goeie 6 maand windows 7 en ben daar erg tevreden van. nu wordt het wel eens tijd om mijn desktop te formateren en ik twijfel of ik er terug xp zou opzetten of overstappen op win 7 64bit. pc word gebruikt voor gaming (cod4, prototype) en 3d modelling/renderen. de system specs zijn amd 4400+ x2 geforce 7800gt 3gig ram |
||||
|
|||||
|
|
#930 (permalink) | ||||
|
Ik krijg, elke keer ik mijn pc met windows 7 erop aanzet een melding dat een HDD niet meer goed werkt en ik een backup moet nemen, ik dacht van, ik doe eens een backup en dan komt dat bericht niet meer, maar het blijft komen, is er geen manier om die melding uit te schakelen want mijn HDD's zijn nog in orde. Heb 2 op SATA en 1 op IDE
|
||||
|
|||||
|
|
#932 (permalink) | ||||
|
|
64-bit heeft niet enkel het voordeel van meer geheugen te kunnen aanspreken, moest hij programma's gebruiken die veel gebruik maken van de grotere en extra registers zou dat in theorie ook al een serieuze boost kunnen geven, maar in praktijk spelen de compilers waarschijnlijk vaak op safe en gebruiken die niet.
|
||||
|
|||||
|
|
#934 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#935 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#936 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik snap het niet goed, UHasselt & KU Leuven die het niet hebben terwijl UGent het wel heeft. Vreemd... |
|||||
|
||||||
|
|
#937 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het is wel echt sinds Vista allemaal meer big brother. Wss omdat ik nog een schijf op IDE heb hangen dat hij er een probleem van maakt... Net zoals die libraries, dat vind ik ook zo iets dom. "Mijn documenten" was veel gemakkelijker. |
|||||
|
||||||
|
|
#938 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#939 (permalink) | ||||
|
Dus er is dus geen enkele mogelijkheid om een upgrade te doen ipv een nieuwe installatie te doen van Windows 7?
Er is geen manier om mijn Vista Business in het Engels te krijgen? Of is er een manier om die 'error' te bypassen? ![]() grtz Laatst gewijzigd door games0ldier; 28 september 2009 om 19:26 |
||||
|
|||||
|
|
#940 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik heb het er dan maar afgesmeten. Zo erg is een Engels OS nu ook weer niet. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|