|
|
#901 | ||||
|
Wat betreft MA3D:
Als ik wil registreren (abbonement aanvragen) vind ik nergens de optie 'Windows 7'. Iemand enig idee waarom dat is? (Of waar ik aan Windows 7 kan geraken?) |
||||
|
|||||
|
|
#903 (permalink) | ||||
|
Zo ver was ik al...
![]() Het probleem is dat ik de optie "Windows 7" nergens terug vindt. Als iemand mij kan zeggen hoe ik er aan kan geraken zou leuk zijn. Ik kies 'aanmelden' vervolgens 'onderwijsinstelling' enzovoort. Daarna wil ik een abonnement kiezen maar staat Windows 7 er niet tussen, dat is mijn probleem. |
||||
|
|||||
|
|
#905 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#908 (permalink) | ||||
|
Op de PHL staat hij iig wel al...
Maar ik krijg de nederlandse taal niet aan de praat. Bij control panel > keyboards & languages staat er niets bij van install language Edit: Net teweten gekomen daT op Windows 7 Proffesional geen taalpakketten kunnen geinstalleerd worden! Laatst gewijzigd door JEA; 22 september 2009 om 15:48 |
||||
|
|||||
|
|
#916 (permalink) | ||||
|
Normaal zit daar een uitleg bij. Je moet waarschijnlijk op een bepaalde site je windows 7-kopie aanvragen, je betaalt normaal enkel verzendingskosten en krijgt de DVD eind oktober in je bus. Zo ging het toch met mijn acer.
|
||||
|
|||||
|
|
#918 (permalink) | |||||
|
Citaat:
in het configuratiescherm --> land en taal, tabblad "toetsenborden en talen" enkel "Selecteer een weergavetaal" EDIT: ik het ondertussen via men goeie vriend Google gevonden, ik deel het even met jullie: http://www.mydigitallife.info/2009/0...-new-accounts/ Dit is dus in orde, maar wat ik niet direct vind is hoe je de help in het Nederlands krijgt. Iemand een ideetje. Laatst gewijzigd door Liquid Li0n; 25 september 2009 om 16:59 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|