|
|
#881 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#882 (permalink) | ||||
|
vraag:
op partitie 1 heb ik windows 7 RC draaien. op partiitie 2 ehb ik Vista draaien. Bij os'en kan men kiezen via de bootloader. Ik zou Vista met XP willen vervangen, wat zal er gebeuren indien ik formateer en XP installeern, kan ik dan automatisch via de bootloader XP kiezen of moet er iets worden aangepast? alvast bedankt voor jullie hulp |
||||
|
|||||
|
|
#883 (permalink) | ||||
|
XP zal de bootloader overschrijven met zijn eigen, dus hij zal default altijd XP opstarten.
Dat is te fixen met EasyBCD (op XP installeren en bootloader van 7 herstellen) bijvoorbeeld, of met de DVD van Windows 7. |
||||
|
|||||
|
|
#885 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als laatste vraagje dan, die enterprice is dit dan mogelijk om op meer dan 1 PC te instaleren (vb. vaste pc en laptop => enkel school gebruik natuurlijk !)? alvast bedankt ! Laatst gewijzigd door Mylotec; 16 september 2009 om 19:38 |
|||||
|
||||||
|
|
#886 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#887 (permalink) | ||||
|
|
Juist m'n SSD uitgepakt en 'k wou Windows 7 installeren.
Met de Entreprise x64 (van ma3d) krijg ik een BSOD met machine_check_exception bij het booten na 'expanding files'. Met de 7600 x64 krijg ik een BSOD ('k zie niet wat erop staat, gaat te rap) na de eerste laadbalk. Iemand die al iets gelijkaardigs heeft meegemaakt? Met die 7600 x64 DVD heb ik Windows trouwens perfect geinstalleerd op m'n laptop, dus aan het schijfje ligt het niet. edit: intussen verder geprobeerd: - alle andere schijven afgekoppeld, extra sata-controller afgekoppeld - externe dvd-drive, interne drive afgekoppeld - beide latjes ram apart geprobeerd, in verschillende slots - 32-bit versie geprobeerd het resultaat is niet altijd hetzelfde, maar er komt altijd een BSOD ergens tijdens de installatie. edit 2: eindelijk gelukt, ssd aan andere sata-poort (ook wel nog van ich10r denk ik) gehangen en lukte van de eerste keer.
DFI LanParty DK P45-T2RS || Intel Q9550 || GSkill 4GB PC8000 || Gainward HD4850 512MB GDDR3|| 5.5TB || Thermaltake ToughPower 650W || Dell 2407WFP || Acer 1916W || Logitech MX510 Lenovo Thinkpad X61 || Intel T7300 || 3GB PC5400 || Seagate Momentus 5400.4 250GB || LG W2261V || Logitech MX3200 Laatst gewijzigd door Yank; 17 september 2009 om 16:19 |
||||
|
|||||
|
|
#888 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#890 (permalink) | ||||
|
Ik heb vandaag 7 installed op mijn paar jaar oude pc. Drivers installed voor mijn grafische kaart zonder probs, etc.
Maar, als ik een Steamgame wil starten (TF2, L4D, …) dan krijg ik altijd de melding van Steam dat mijn driver verouderd is en dat ik best een nieuwe download. Zeer vreemd, aangezien ik die driver rechtstreeks van de ATI site gedownload heb. 'k Heb hem dan maar eens herinstalled maar dat helpt niet veel, nog steeds dezelfde melding. Ingame stinkt het ook, heb een tiental FPS minder gemiddeld gok ik, wat vele recentere games onspeelbaar maakt op mijn systeem. Specs: AMD 64 3000+, 1 GB Ram, ATI X800 Pro. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Ik kwam van XP maar ik zie dat 7 niet meer geheugen gebruikt dan XP. Ik vermoed een slechte driver maar ja, welke moet ik dan wél downloaden? Of zou 7 gewoon te zwaar zijn voor mijn systeem?
|||||
|
|
#892 (permalink) | |||||
|
Citaat:
MAAR Je kan de RTM (7600) downloaden, en legaal (gratis) gebruiken voor maximaal 120 dagen (30 dagen initiëel en 3x rearm van 30 dagen elks) |
|||||
|
||||||
|
|
#899 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Dus ja; ik denk dat ik mijn vista-HDD even zal moeten ontkoppelen indien ik Windows 7 de bootmanager ook wil laten installeren. Ik vraag me af of er geen andere manier is om dit op te lossen... |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|