|
||||||
| Windows-based Operating Systems - Plug and Pray ;-) |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
|
Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is een verschillende taal te gebruiken via de MUI packages voor de aparte accounts binnen 1 laptop? Ik deel een laptop met mijn partner, ik werk graag in het engels, mijn partner graag in het Nederlands. Ik kan de taal aanpassen maar het alles of niets ... of allebei Nederlands of allebei engels. Is hier een oplossing voor? Bedankt. |
||||
|
|||||
|
|
#2 (permalink) | ||||
|
Het zou in principe mogelijk moeten zijn. Deze pagina legt het allemaal goed uit imho:
How to Change the Display Language (Including Welcome Screen) in Windows Vista Tip and Trick Wat ik wel al gemerkt heb, is dat in tegenstelling tot MacOS X en Linux distros er zich af en toe rare fenomenen voordoen naar localization toe: bleeding van language strings van de systeemtaal naar de localized user accounts, zelfs in systeemdialogen. Sommige software die wel eens raar begint te doen. T is zoals altijd weer van wel willen, maar nie echt kunnen. Veel succes! |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|