Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member
    iTrader
    0

"Far cry 2 werkt niet meer"

Al eerste: excuus als dit onderwerp hier niet volledig op zijn plaats is, maar ik heb even rondgekeken en dit lijkt mij de beste plaats (en ook omdat het een windows error is waarmee ik te maken heb....)

Situatie: Dit weekend (1/11/08) heb ik mij far cry 2 in huis gehaald. miserie vanaf de installatie zo blijkt. Ik steek de dvd in, het gewoonlijke installatie gezwets.... Na het installeren en plaatsen van alle mappen, applicaties, files... krijg ik een klein grijs rechthoekje waarop staat "updating VC++" (of iets in die aard). half uur later staat het kadertje er nog. ik sluit de wizard af en probeer tog maar eens de .exe. krijg ik de melding dat "d3dx9_38.dll" niet aanwezig is. easy fix: ik google naar dit bestand, download het en plaats het waar het moet staan.

Terug naar de .exe en voila far cry 2 werkt. kheb het ongeveer een half uurtje zitten spelen. na bepaalde tijd moet ik weg en ik sluit de game op juiste wijze af. volgende dag wil ik terug spelen. ik krijg het bericht van windows "Far cry 2 werkt niet meer", er wordt naar een oplossing gezocht(natuurlijk niet gevonden). ook dit heb ik gegoogled. blijkt dat ik mijn videokaart driver moet updaten(8800gtx). driver gaan downloaden(nvidia.com)wil ik em installeren, blijft ie steken bij "unpacking files" en na een tijdje krijg ik bericht dat "de wizard niet voltooit is en dat ik een andere keer opnieuw moet proberen". uiteindelijk is dit toch gelukt (via windows updater!!). krijg ik nog steeds het "Far cry 2 werkt niet meer"-bericht. ik ben momenteel ten einde raad en begin te begrijpen waarom mensen het concept 'windows vista' verwerpen...

sorry voor het ietwat lange bericht maar ik wou tog ALLE info verschaffen
    hulp gevraagd!

P.S.: - mijn driver versie is momenteel 7.15.11.7813
    - Heb achteraf het VC++ onderdeel nogmaals proberen installeren (afzonderlijk van de farcry2 installatie wizard) ik krijg een klein laadbalkje en daarna NIETS meer. geen foutmelding, geen crash, geen wizard NIETS! alsof ik er nooit op geklikt heb...
    Laatst gewijzigd door PJs; 5 november 2008 om 21:14 Reden: schrijffout

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    kzou es formatteren:/ . Als je al niet eens succesvol uw graka driver installeren, ist denk ik tijd voor een format..
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frado2005 Bekijk bericht
    kzou es formatteren:/ . Als je al niet eens succesvol uw graka driver installeren, ist denk ik tijd voor een format..
    Vrij drastische maatregel, maar het heeft gelholpen. merci voor de tip

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten