Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)

[Vista] Vista of XP?

Ik wou vandaag is Linux Ubuntu proberen. Maar met vergissing had ik per ongeluk mijn Vista HD aangeduid. Gevolg: alles verwijderd . Daar gaat mijn schoolwerk van 3 dagen.

Nujah, erinstalleren dan maar.

Maar nu ben ik aan het twijfelen tussen XP of Vista. Ik heb een Vista 32-bit licentie, maar vind deze momenteel toch nog niet echt de moeite en zou liever nog even XP draaien tot Vista op zijn beide pootjes staat.

Is het wel de moeite voor XP te installeren?

En zal ik dan Ubuntu weer kwijt zijn? Want ik ben wel tevreden van dit systeempje, nu al contenter na enkele uren werken met Ubuntu .
    PSN: dripke
    .

Approved 9-lifer Lashknife's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    1
    wat die dualboot met linux betreft, geen ervaring mee. Maar Vista vs Xp komt neer op dit:
    - vond je het leuk ermee te werken?
    - heb je 2 GB ram en een dual core cpu? (kzeg niet core2 eh, een dual of HT cpu)
    - grafische kaart voor aero als je dit wenst?

Dan zie ik geen enkel issue waarom niet vista te draaien. Ik draai het al sinds beta 1 en dat spel loopt als een trein.

Qua gaming: als je hardware nieuw genoeg is en je vind de nodige drivers zouden er normaal geen issues mogen zien. Twijfel je hieraan, ga dan voor XP om te gamen voor een betere performantie.

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    indien maar 1 partitie = dan zijt ge Ubuntu terug kwijt.

Vista/XP moet ge zelf beslissen, of neem eventueel triple boot met XP, Vista en Ubuntu

formateer eerst alles, maak een partitie aan voor XP, installeer XP
    installeer dan Vista en maak 2de partitie
    als 3de instaleert ge dan Ubuntu met de 3de partitie
    dan hebt ge meteen ook de juiste volgorde en autom een menu voor de 3 os'en
    eerst keuze voor windows/linux en indien keuze windows kiest krijgt ge dan de keuze voor xp/vista

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    k'Heb XP terug gekozen. Ga wachten tot alle kinderfoutjes uit Vista weg zijn.
    Nu boot Ubuntu als automatische boot OS en kan ik kiezen voor XP in boot-system.

Affain, nu maandje of 2 werken op XP en zien of het beter is, anders rap voor den blok er weer Vista opzetten .

Ik werk met Cetrina Duo T7500 Santa Rose.
    Ram zou zoiezo niet beteren met Vista, want zuipt al meer dan XP + het is maar 32-bit versie van vista dat ik heb.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten