Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member tomvanhouche's schermafbeelding
    iTrader
    115 (98%)

[Vista] Media Center

Yuw,

Ben dus van plan om Vista te installeren maar de vraag is of media center overweg kan met divx en xvid codecs?
    Heb media center nog nooit geprobeerd ma heb gehoord dat het niet echt gaat, kan dat?

In XP gebruik ik medialife van Logitech wat bij men media desktop zat en dat werkt perfect maar in Vista bolt dat niet.

Iemand ervaringen met media center in vista? Misschien alternatieven?

Member Musback's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik heb het soms draaien, erg knap en functioneel overigens, maar vermoed dat het net evenveel afspeelt als je windows media player (aangezien deze volgens mij op dezelfde codecs/sources fundeert)

dus als je divx codec, xvid en ac3 installeert, zullen deze beschikbaar zijn, zelfde met dvd-pakket en dergelijke, mp4 en .mov, of .rm zullen niet draaien, tenzij mss met real-alternative? maar dat verhaal heb ik al lang niemeer gevolgd

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Voor zover ik weet is de mediaspeler in media center gewoon een embedded dinges van windows media player (zoals in een browserwindow, een beetje) dus het speelt alles wat ge gewoon met uw windows media player kunt afspelen. Ik speel met widnows media player bijna alle bestanden behalve quicktime en realvideo maar volgens mij zijn er wel codecs zodat windowsmediaplayer die ook kan afspelen.

dvix en xvid enzo allemaal geen probleem dus. Ik denk dat media center wel iets heel degelijk is, aan een altnernatief zult ge ni meteen nood hebben denk ik

Crew Member Cypher's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)

google maar is naar quicktime alternative en real alternative

Member tomvanhouche's schermafbeelding
    iTrader
    115 (98%)
    kheb vista in dual boot geinstalled om eerst eens alles te testen eer defenitief over te spanne nr Vista.

Media Center werkt nu perfect met mijn Logitech Remote en alle codecs werken er ook op, heb per chance de juiste drivers kunnen vinden

Google is je beste vriend

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten