Pagina 12 van 18 Eerste ... 28910111213141516 ... Laatste

Discussie: FORMATTEREN

BrAiNpAiN's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fast_bunny Bekijk bericht
    als je in een splinternieuwe pc een splinternieuwe hd steekt , gaat die die dan direct herkennen ? ik meen me te herrineren dat ik eens voorgehad heb dat die die nieuwe hd gewoon niet ziet . wat moet je dan doen ?
    bios zal die meteen herkennen (bij ide-schijven indien de jumpers goed staan)
    bij windows setup kan het zijn dat de schijf niet gezien wordt, maar dan moet je een driver-diskette van je controller bij de hand hebben.
    PC: Intel E6750 | Radeon X1950Pro 256MB | Corsair Twin2x 2x2GB | Western Digital Black 1TB & 640GB | Logitech Cordless Desktop S510 | Pioneer 18x DVD-Writer

fast_bunny's schermafbeelding
    iTrader
    0
    weet je ( het zijn sata 2 schijven btw ) ( os : vista ) , ik ga die schijven effe aankoppelen aan m'n andere pc en die in de rapte formateren , dan is dat al gedaan
    I7 920 / P5E DH Deluxe / 6 GB tripple DDR3 Kit / ATI 4870 / samsung dvd-rw / creative 5.1 5100 speakers / 2 x 1TB samsung SATA / standard cooler / samsung 226BW / chieftec midi black case / RealPower 1000 power supply / logitech G11 keybord and G5 mouse

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Heyo:

Ik heb zojuist 2 SATA schijven aangesloten(2 van de 4 die in raid0 staan). Ik wil deze formatteren, zodat ik ze kan verkopen, maar ik zie ze niet bij deze computer, noch zie ik ze staan bij partition magic. Bij het booten zag ik dat ze herkent werden door men VIA controller.
    Wat moet ik doen om deze schijven te kunnen formatteren?
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:
    Auckland-Christchurch (21 January-14 February) | Goedkoper op reis | Villa te koop!

fast_bunny's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frado2005 Bekijk bericht
    Heyo:

Ik heb zojuist 2 SATA schijven aangesloten(2 van de 4 die in raid0 staan). Ik wil deze formatteren, zodat ik ze kan verkopen, maar ik zie ze niet bij deze computer, noch zie ik ze staan bij partition magic. Bij het booten zag ik dat ze herkent werden door men VIA controller.
    Wat moet ik doen om deze schijven te kunnen formatteren?
    control panel => administrative tools ==> computer management ==> diskmanagement en de rest wijst zichzelf uit
    I7 920 / P5E DH Deluxe / 6 GB tripple DDR3 Kit / ATI 4870 / samsung dvd-rw / creative 5.1 5100 speakers / 2 x 1TB samsung SATA / standard cooler / samsung 226BW / chieftec midi black case / RealPower 1000 power supply / logitech G11 keybord and G5 mouse

nico's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    En hoe formateer ik een harde schijf waar Win XP op staat om er nadien een 98 op te zetten (vraag me niet waarom )
    iMac 21,5"
    Macbook 13,3" Unibody
    iPhone 3Gs 16 GB
    PSN: njinh

BrAiNpAiN's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico Bekijk bericht
    En hoe formateer ik een harde schijf waar Win XP op staat om er nadien een 98 op te zetten (vraag me niet waarom )
    Als die schijf in NTFS staat: eerst naar FAT32 zetten, nadien gewn formatteren.
    PC: Intel E6750 | Radeon X1950Pro 256MB | Corsair Twin2x 2x2GB | Western Digital Black 1TB & 640GB | Logitech Cordless Desktop S510 | Pioneer 18x DVD-Writer

TiZon's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Waarom?

je steekt de cd van XP er in, Enter drukken om installatie te beginnen, partitie verwijderen, ongepartitioneerde ruimte kiezen, dan gewoon formatten op FAT32. en windows laten installen.
    PSN:TiZon Website Facebook Gallery YouTube Last.fm Twitter

GuntherDW's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiZon Bekijk bericht
    Waarom?

je steekt de cd van XP er in, Enter drukken om installatie te beginnen, partitie verwijderen, ongepartitioneerde ruimte kiezen, dan gewoon formatten op FAT32. en windows laten installen.
    als hij da vraagt zal hij toch z'n redene hebbe ni?
    en idd gewoon na FAT32 omzetten en win98 zal er zonder probs mee overwerg kunne
    [ Deskie ] || [ AniDB Mylist ]
    You installed K-Lite codec pack? - CCCP
    23 october 2007 : The day music died

nico's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    eens zoeken hoe ik dat moet doen dan
    iMac 21,5"
    Macbook 13,3" Unibody
    iPhone 3Gs 16 GB
    PSN: njinh

AloHa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga vrijdag een volledige format doen op mijn Acer Travelmate Laptop.

Maar heb 1 probleem, hoe kan ik alle e-mails die in men office outlook staan bewaren en ook de favorieten die op mijn internet explorer staan?
    Ik zou deze graag willen overzetten als de computer volledige formateert is maar weet niet hoe.

Groetjes

.:: opgelost ::.
    Laatst gewijzigd door AloHa; 27 december 2006 om 21:33

rubenceuppens's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Oke dit is mijn probleem:

Omdat ik de laatste tijd wat problemen heb met de pc,wil ik windows Xp opnieuw installeren... Nu heeft de touchpad van men laptop het ook net begeven en hier zit mijn probleem!

Als ik wil opstarten vanop de Xp cd, zoekt hij naar een muis, vindt er geen en kan niet verdergaan met de installatie...
    Ik heb wel een usb-muis voor de moment maar dat herkent hij blijkbaar niet! Dus nu zit ik hier,met een kapotte touchpad en een windows xp met problemen (wmp speelt niets meer af,kan wmp ook niet updaten,snel starten verdwijnt keer op keer als ik herstart,enzovoort...) :-)

Heeft er iemand een oplossing? Of ziet het er naar uit dat de enige oplossing de reparatie van de touchpad zal zijn, en dan daarna formatteren en Xp installeren ?

Alvast bedankt !!

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    in bios kijken voor usb legacy support optie en aanzetten zodat bios/setup usb kunenn gebruiken = usb muis/tb

of de probs in windows oplossen
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

rubenceuppens's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    in bios kijken voor usb legacy support optie en aanzetten zodat bios/setup usb kunenn gebruiken = usb muis/tb
    Da zien ik nergens staan...

S3TH's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Ik heb ook een installatieprobleem bij het installeren van Windows XP SP2...

Ik heb een SATA HD, en zoals soms gebeurt, herkent XP deze niet tijdens de installatie.
    Dus, tijdens de installatie duw ik op F6, en maak gebruik van een diskette met de juiste(?) bestanden op... Ondanks dat deze drivers geïnstalleerd worden, weigert XP mijn HD te herkennen.
    Ik heb alle drivers geprobeerd die op de CD stonden, maar dat hielp niets. Dan maar die genomen van op de producentwebsite, maar ook deze hielpen niet!
    Een biosflash verder hetzelfde probleem...

Nu zit ik dus zo'n beetje aan het einde van mijn Latijn

Moederbord is een Gigabyte GA-8I945GMMFY-RH, met een Intel ICH7M-DH southbridge.

Ohja, aan de harddisk ligt het ook niet, de BIOS herkent 'em wel degelijk, en kan er van booten. Heb ook een andere SATA schijf geprobeerd, maar die deed net hetzelfde...

EDIT:
    Oplossing gevonden, ik moest ook een driver installeren waarvan Windows zei dat 'em al een driver voor gevonden had
    Laatst gewijzigd door S3TH; 6 februari 2007 om 18:11

RaPmAn's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Is er na het formatteren een bepaalde volgorde waarin je uw drivers moet installen ?

Ik heb hier volgende drivers :

mobo
    graka
    audio (AC 97 Realtek)
    tv kaart drivers

In welke volgorde moet ge die installen ? of maakt dat niet uit ?
    Moet ge elke keer herstarten of moogde ook gewoon de drivers in 1 keer installeren en dan 1 grote reboot doen ?

thx !
    Greetz RaPmAn

Pagina 12 van 18 Eerste ... 28910111213141516 ... Laatste

Regels voor berichten