Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Stageplaatsen

Member
    iTrader
    0

Stageplaatsen

Ik moet voor 3 februari een stageplaats vinden. Ik volg boekhouden informatica en vroeg me af waar ik stage kan volgen naast banken en intrimkantoren.

Alvast bedankt!

Approved 9-lifer Gladiator's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    KMO's?

Member Baelemeister's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Weblogs
    1
    probeer eens bij lokale computerzaken aan te kloppen. Als je in grote lijnen weet hoe je een pc in elkaar steekt en besturingssystemen kan installeren, etc etc. Dan gaan ze je zeker kunnen gebruiken. Een vriend van mij heeft zelf betaald gekregen voor zijn stage (en ik deed samen met hem ook boekhouden-informatica vroeger).

Banned
    iTrader
    0
    Als je dat nog niet weet, dan vraag ik me wel af of studeren wel je ding is, laat staan informatica en niet eens weten waar te gaan solliciteren :o

Member Pr3D@t0r's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ga eens langs bij boekhoudkantoren in je buurt. Veel mensen uit mijn klas konden daar terecht (ook boekhouden - informatica).
    Ga ook eens langs bij grote bedrijven. Deze hebben meestal wel een grote administratieve afdeling (Human Resources ofzo) of een interne helpdesk voor computerproblemen.

Member zipke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gainward Bekijk bericht
    Als je dat nog niet weet, dan vraag ik me wel af of studeren wel je ding is, laat staan informatica en niet eens weten waar te gaan solliciteren :o
    Inderdaad, als je nog niet eens weet waar je stage zou kunnen lopen.. Dan ben je de opleiding informatica echt niet waardig. Die twee zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Welkom op 9lives

@ threadstarter: ken je geen familie in die branche? Of misschien de computerwinkel waar je vaak naartoe gaat? En inderdaad, zoals reeds gezegd, eens gaan kijken bij grotere bedrijven met verschillende afdelingen (waaronder dan ook telkens helpdesk en IT)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten