Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Member TrapShot's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)

SisA UA hoe inschrijven modeltraject

Ik wou me eens snel inschrijven voor het modeltraject van rechten, maar het bleek een pak ingewikkelder dan verwacht. Iemand een idee hoe je gewoon 1 ding aanklikt en dan het dan allemaal in orde is? Ik snap er werkelijk niets van.

Ik zou me dus moeten inschrijven voor het eerste jaar Rechten.

Alvast bedankt voor de moeite

Member KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik weet nog dat ik vorig semester al de vakken (2e master weliswaar) één voor één in dat winkelmandje heb moeten steken, om vervolgens uit te checken. :P Winkelmandje kan je eigenlijk vrij letterlijk nemen, want had nog een vak extra genomen uit interesse (studiepunten had ik niet meer nodig), en daar heb ik nog een paar euro inschrijvingsgeld voor mogen bijbetalen :P.

Member flyinglobster's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Paar dagen geleden heb ik mij ook ingeschreven voor het modeltraject rechten 1ste bachelor.

Je moet gewoon elk vak één voor één in het "winkelmandje" toevoegen . Wanneer je dat gedaan hebt, druk je op controle en zie je of er al dan niet tijdsconflicten zijn.Indien tijdsconflicten, dan kun je die veranderen en controleer je nogmaals tot dat er geen tijdsconflicten zijn.

Ten laatste gewoon op "inschrijvingen" klikken en daarna moet je het nog eens bevestigen door op "inschrijvingen voltooien" te klikken.

iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyinglobster Bekijk bericht
    Paar dagen geleden heb ik mij ook ingeschreven voor het modeltraject rechten 1ste bachelor.

Je moet gewoon elk vak één voor één in het "winkelmandje" toevoegen . Wanneer je dat gedaan hebt, druk je op controle en zie je of er al dan niet tijdsconflicten zijn.Indien tijdsconflicten, dan kun je die veranderen en controleer je nogmaals tot dat er geen tijdsconflicten zijn.

Ten laatste gewoon op "inschrijvingen" klikken en daarna moet je het nog eens bevestigen door op "inschrijvingen voltooien" te klikken.
    Maar als ik me niet vergis heb je ook economie enzo, maar die zouden voor het 2de jaar moeten zijn. Dus die moet ik dan ook al selecteren?

Member Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Selecteer enkel wat je dat academiejaar wil studeren, niet meer dan enkel dat.

iTrader
    12 (100%)
    Maar als ik me niet vergis heb je ook economie enzo, maar die zouden voor het 2de jaar moeten zijn. Dus die moet ik dan ook al selecteren?
    Nee, economie is pas vanaf 2de bachelor dus die moet je niet selecteren.Gwn alles van studiefase 1 aanduiden en bij sommige vakken kan je al je uren kiezen.

iTrader
    14 (94%)
    Oké, het is me uiteindelijk dan toch gelukt Ik heb zo mijn planning bekeken, en soms heb ik dan een les eindig vb om 12 uur, en de volgende begint om 12. Is dit normaal, of zou ik da beter proberen te vermijden? Want ik wil mijn eigen nu nog ni int zak zetten

Member KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Heb je dan al keuzevakken in het eerste jaar rechten? De enige problemen die ik ooit gehad heb met te snel opeenvolgende of overlappende vakken situeerden zich bij keuzevakken, en dan is dit je eigen verantwoordelijkheid. Bij verplichte vakken worden dergelijke problemen doorgaans opgelost door het verplaatsen in tijd of locatie van de vakken.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Heb je dan al keuzevakken in het eerste jaar rechten? De enige problemen die ik ooit gehad heb met te snel opeenvolgende of overlappende vakken situeerden zich bij keuzevakken, en dan is dit je eigen verantwoordelijkheid. Bij verplichte vakken worden dergelijke problemen doorgaans opgelost door het verplaatsen in tijd of locatie van de vakken.
    Neen, je hebt nog geen keuzevakken, maar je kan wel al kiezen welke uren je wil voor enkele vakken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten