Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    0

hulp bij de studie keuze?!

Dag allemaal!
    ik zal me even voorstellen, ik ben Kelly, 18 jaar oud en ik heb net de richting architecturale en binnenhuiskunsten afgerond, nu moet ik dus naar het hoger, en ik heb geen idee wat ik moet gaan doen!!
    Een heel belangerijke factor voor mij is dat ik niet te lang naar school moet, zoals dagen van half 9 tot half 6, want ik kan niet op kot, en moet elke keer anderhalf uur op de bus zitten.
    Nog een factor is voor mij, de richting mag niet te zwaar zijn, want na mijn vorige richting wil ik dit niet meer, dit was te zwaar voor mij. ( ik hoor jullie al denken, het secundair! pfff, een makkie! niet voor ons dus. Ik heb een half jaar niet meer geleefd door de hoeveelheden huiswerk. elke dag werken tot 2 uur snachts en enkel vrijdag avond vrij.

Mijn interesses zijn vooral grafisch gericht, ik ben zeer creatief en kan erg goed met de computer werken. Daarom leek de richting Grafische en digitale media wel iets voor mij. ik weet dat er al erg veel over deze richting is gezegd, maar niet over hoe lang de dagen zijn, of ik het aan zou kunnen als ik elke dag 3 uur moet reizen... of zou ik een makkelijkere richting moeten kiezen, en zoja, weten jullie dan misschien nog een leuke richting? Inzet heb ik, als het moet kan ik erg hard werken, alleen niet meer als dit jaar, dat ik men familie niet meer kan zien en bijna nooit meer uit kan gaan of met vrienden kan weggaan.

Ik hoop echt dat jullie mij een beetje kunnen helpen, want de paniek slaat toe nu ik niet veel tijd meer heb!
    A
    lvast heel erg bedankt!

Approved 9-lifer mister__ID's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    onderwijskiezer
    Zoek hier eens wat meer informatie op? Deze site heeft mij ook heel wat op weg geholpen.

Member
    iTrader
    0
    heel erg bedankt! maar ik denk dat ik die site onderhand al uit men hoofd ken!
    ik heb zelf al erg veel opgezocht, maar het zijn nu vooral echt de persoonlijke reacties van mensen die ik nodig heb! vooral dus om de reden dat ik niet op kot kan.
    Nogmaals bedankt voor je reactie

Approved 9-lifer mister__ID's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kelly2208 Bekijk bericht
    heel erg bedankt! maar ik denk dat ik die site onderhand al uit men hoofd ken!
    ik heb zelf al erg veel opgezocht, maar het zijn nu vooral echt de persoonlijke reacties van mensen die ik nodig heb! vooral dus om de reden dat ik niet op kot kan.
    Nogmaals bedankt voor je reactie
    Geen probleem, verder kan ik je helaas niet helpen, zelf zit ik nog in het secundair :/

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten