Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 38
    Banned
    iTrader
    0

Aan te raden vakantiejobs/week-end werk

hallo,

Nog twee dagen werken en mijn vakantie job zit er op. Ik werkte 's morgens van 06-14 UUR in een broodjeszaak. Mijn taken waren: alles afbakken, een volledige terras buitenzetten, alles in de winkel klaar zetten (koffie koeken brood in de toog zetten.), klanten helpen die vanaf zeven uur komen, voorbereidingen maken voor de rest van de dag, enz.

ik werkte zes op zeven en zal bijna 1700 euro krijgen aan het uurloon van 8,50. Op zich een mooi bedrag maar voor het geleverde werk veel te weinig. Dus ik raad het niemand aan.

Voila, weeral een extra job om mijn rijkgevulde studenten-werk-carrière

De post: Goed verdiend maar zwaar (je wordt zelfs betaald als je afwezig bent ZONDER een medisch attest) 1600
    GB: rekken vullen, mensen helpen aan de kassa, kuisen (raad ik niemand aan) zeven euro per uur
    Gom: bureau's schoonmaken. Goed verdiend: aan te raden voor een week of twee
    chocolade fabriek: chocolade inpakken: 6,9 uurloon. raad ik ook niet aan.

Wat ik graag nog wil doen als week-end werk: werken in een discotheek, quick, mc donalds, ober of een kleren winkel dan heb ik alles al gedaan iemand hier in ervaring mee ?

En wat ik graag van jullie zou willen weten is:

Waar heb je gewerkt ?
    Hoeveel was je loon?
    Exta voordelen (maaltijdcheque) ?
    raad jij je vakantie job aan andere ?
    Wat wil je nog zeker doen van vakantiewerk of weekend werk ?
    En heb je vrienden aan je vakantie job overgehouden ?

Approved 9-lifer Forzaracing's schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Orderpicken in een magazijn is altijd goed betaald en is zeker wel fijn werk. Ik heb net mijn derde week erop zitten en ik heb mij al goed geamuseerd. Goede werksfeer (arbeiders zijn echt veel fijner als bediende), goed loon (11,50), vaste uren.

en ja, werken op de paintball is ook wel zwaar chill Loon is niet zo goed als op magazijn maar je moet amper iets doen, zalig weekendwerk

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Er bestaat al een algemene vakantiejobthread waar die info in staat?

Approved 9-lifer Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Goede werksfeer (arbeiders zijn echt veel fijner als bediende)
    Ik heb toch een heel andere ervaring

Member Bananarama's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forzaracing Bekijk bericht
    Orderpicken in een magazijn is altijd goed betaald en is zeker wel fijn werk.

NOT... Heb dat 2x gedaan, en dat kwam neer op de hele dag rondlopen, met zakken en dozen sleuren, altijd hetzelfde toertje doen rond het magazijn, en als 17-jarige had ik net geen 1400 euro. Toen ik 18 was, was het 1400 en een beetje.

iTrader
    86 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bananarama Bekijk bericht
    NOT... Heb dat 2x gedaan, en dat kwam neer op de hele dag rondlopen, met zakken en dozen sleuren, altijd hetzelfde toertje doen rond het magazijn, en als 17-jarige had ik net geen 1400 euro. Toen ik 18 was, was het 1400 en een beetje.
    Amai ok bij ons is het 11,50 dat vind ik toch wel goed betaald voor op een machientje heel de dag het magazijn door te rijden en producten op een pallet te stapelen

iTrader
    86 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    Vrouwelijke arbeiders dan

Member Bananarama's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forzaracing Bekijk bericht
    Amai ok bij ons is het 11,50 dat vind ik toch wel goed betaald voor op een machientje heel de dag het magazijn door te rijden en producten op een pallet te stapelen
    Het erge (of goede) was dat ik dat toen wel echt veel geld vond En dan moet ik daar nog bij vertellen dat ik na een maand letterlijk een week niet meer normaal heb kunnen stappen van de zeer aan mijn voeten (dag in dag uit slentertempo moeten hanteren + extreme warmte die in je schoenen kroop) én daar geen daglicht of airco was én de temperatuur daarbinnen in feite hoog genoeg lag om het werk wettelijk te mogen neerleggen (ze waren natuurlijk zo slim om het temperatuurmetertje aan de ingang te hangen waar het wat tochtte en dat gaf dus steeds een graad minder aan dan de maximumnorm, maar in het magazijn zelf was het dus zeker 5 graden warmer).

Mijn ouders speelden dat spelletje natuurlijk mee. Nu weet ik wel beter, en probeer ik toch altijd werk te zoeken dat mij minstens 1500 oplevert en/of meerwaarde heeft op mijn cv en/of mij heel de dag op mijn kont laat zitten .

Member
    iTrader
    0
    Soort werk: Orderpicken
    Loon: Iets minder dan 12euro/u
    Extra voordelen: Maaltijdchecks, km vergoeding, ploegentoeslag: +10%
    Ik raad het zeker aan aan mensen, het is wel redelijk zwaar maar dat heb ik graag. Doe dit al 4jaar.
    Wil niks meer doen want hierna ga ik direct vast werken.

Member
    iTrader
    0
    Waar heb je gewerkt ? Quick (aan de grill)
    Hoeveel was je loon? +- 10,89 / uur
    Exta voordelen (maaltijdcheque) ? Gratis maaltijd ( bedrag afhankelijk hoeveel uren je hebt gewerkt = 6 uur werken is gratis eten voor 6 euro)
    raad jij je vakantie job aan andere ?
    Voor een paar weken is het goed te doen, ff doorbijten als het wat drukker is maar het viel bij ons redelijk goed mee. Nadeel is wel dat je flexibel moet zijn, geen vaste uren

Banned
    iTrader
    0
    @ thms; ik zou mij graag kandidaat stellen bij de quick maar met de nacht in Antwerpen, is dat het zelfde uurloon ? Wat mij hier opvalt is dat studenten steeds meer extra voordelen krijgen. persoonlijk nog nooit van kunnen profiteren

eumm ook nog gewerkt in de (frigo) veiling van mechelen als orderpicker. Eens ik begon te werken direct de timer op zette. Sooii saaai en koudd brr.

Wat ik ook ten steligst wil afraden is werken bij kantoen natie. Daar wordt je als student letterlijk als slaaf behandeld. Dozen van vijftig kilo uit de rek halen, over uren, loon niet op tijd ontvangen, enz..

En het beste wat mij is overkomen wat werk betreft: werken op festivals gelijk rock werchter, tomorrowland, summerfestival, the qontinent, sensation, enz.. ik ben barman en dat wil ik nooit niet verliezen

Member
    iTrader
    0
    Als je na 23uur moet werken, verdien je wel een beetje meer maar ik weet nietmeer juist hoeveel Heb zelf wel nooit met de nacht gestaan maar ik denk wel dat het dan vrij rustig is dan dus zeker aan te raden.

Kun je mij misschien wat meer vertellen over werken op festivals? Lijkt me ook wel interessant

Banned
    iTrader
    0
    Ik ben barman op massa events genre rockwerchter, sensation, enz. Mijn taken bestaan uit pintjes tappen, bestellingen opnemen, drank klaar zetten, enz

Waarom ik het graag doe: je word veel voor betaald (13 EURO BIJNA) en je luistert naar muziek van grote namen.

Member
    iTrader
    0
    Lijkt me ook wel iets om te een keer te doen Moet je veel uren kloppen? Kan ik mij hiervoor ergens inschrijven fso?

Banned
    iTrader
    0
    Ik zal is vragen. ik ben er binnengeraakt door contacten van mijn vader.

Member
    iTrader
    6 (100%)
    bandwerk in ploegen ± 12€ per uur, maar wel saai en hard werk

bussen kuisen bij bus4you ± 11,5€, zeer rustig werk

Member coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vorig jaar heb ik gewerkt in de selfservice van de vlaamse gemeenschap. Chill jobke, op zich goed betaald, ge krijgt er nog maaltijd cheques boven op en 2 dagen betaald verlof op 3 weken tijd. Uiteindelijk kwam mijn loon neer (alles samengeteld) op iets van een 800 euro. precieze uren weet ik niet meer, het was voor 3 weken.
    Nadelen: vaak was er niet eens werk voor mij, dus die uren gingen dan slopend traag voorbij. Ook liepen daar een boel gefrustreerde mensen rond

Dit jaar ben ik gaan poetsen. 12.5 u/week, 11 euro per uur. Vaak was ik een stuk vroeger klaar, dan mag je gewoon doorgaan zonder dat je loon afgetrokken wordt. Je moet gewoon zorgen dat alles gepoetst is. Uiteindelijk iets meer dan 563 euro mee verdiend. Dat is niet veel, maar het is wel aan te raden voor mensen met veel herexamens of die overdag niet willen vakantiejobben.

Ik ben wel van plan om dit jaar/ volgend jaar ook te kijken voor een job tijdens het jaar. Elk jaar doe ik maar een 20-tal dagen van mijn 50 op, das eigenlijk stom :/
    This wallpaper is dreadful, one of us will have to go - Oscar Wilde <3

Banned
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragflap Bekijk bericht
    De post: Goed verdiend maar zwaar (je wordt zelfs betaald als je afwezig bent ZONDER een medisch attest) 1600
    kan - niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bv202 Bekijk bericht
    dat ventje heeft inderdaad nog niet veel gezien.

Banned
    iTrader
    0
    Bij was dat toch ze. Ik was na een festival niet meer in staat om te werken, ze hebben alles netjes betaald. Of het een fout is laat ik in het midden.

Member Kowalskii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragflap Bekijk bericht
    Bij was dat toch ze. Ik was na een festival niet meer in staat om te werken, ze hebben alles netjes betaald. Of het een fout is laat ik in het midden.
    Ik was zelf ziek met een doktersbriefje en kreeg die dagen niet betaald.. laat staan zonder attest (Ja ook bij B-post)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten