Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 44
    Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S1r_J4nssen Bekijk bericht
    Ik vind het eigenlijk al absurd dat er zoiets als een examencommissie bestaat. Als je nu 8u wiskunde doet en je slaagt niet, dan kan je fijn naar de examencommissie gaan om toch je diploma secundair onderwijs te behalen (weliswaar BSO) ipv je hele jaar opnieuw te moeten doen...

Een maat van mij doet dit ook en ik heb dingen gezien van wat hij moet kennen. Hij heeft 6u wiskunde gevolgd en nu moet ie dingen kennen die we in principe in het eerste jaar ASO geleerd hebben...

Een baby is 75 cm en is in 1 jaar tijd 45% gegroeid. Hoe groot was de baby 1 jaar geleden?

A. 100 cm
    B. 140 cm
    C. 75 cm
    D. 54 cm

derppppp...
    Je kan ook ASO doen via de examencommissie, jouw vriend heeft gewoon voor de gemakkelijkste weg gekozen.
    Het is zeer goed dat er instellingen bestaan als de examencommissie, alleen zouden ze nog wat flexibeler moeten worden zodat je het hele jaar door examens kan afleggen. Waarom al die tijd verspillen aan op school zitten als je het sneller op jezelf kan leren?

Member Irriducibili's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Door het jaar beter leren... nu zeg ik dat ook .
    Toen lag onze "thuis-situatie" volledig anders en dan zag ik maar 1 logische oplossing, al was dat de verkeerde:
    Gaan werken en dat geld thuis afgeven.

@ Misericordiam,
    Tuurlijk ga ik mij kunnen inspannen, ik maak mij gewoon zorgen om het studeren zelf.
    Nog nooit gedaan, of toch amper... .
    www.eendracht-aalst.be
    PSN: vinnie1919

Success has been and continues to be defined as getting up one more time than you've been knocked down

Eindredacteur Michael.Cox's schermafbeelding
    iTrader
    26 (96%)
    @Kandul

Vanaf volgend schooljaar verandert de werking van de Examencommissie volledig. Je zal dan maandelijks kunnen gaan om je vakken af te leggen.

@Vinnie

Het moeilijkste is het verzamelen van correcte, relevante informatie. Dat heeft bij mij veel langer geduurd dan het leren zelf.
    ASUS P8Z77-V LX|i7 3770k 3.5Ghz|GTX 780 2GB
    Twitter & PSN & Origin: Michael_Cox1989

Member
    iTrader
    0
    Als je je nu zou inschrijven, wanneer zou je dan BSO-kantoor ten vroegste kunnen afronden? M.a.w. wanneer zijn de eerst volgende examendata?

Volgens Rastomov kan dat dus maandelijks?

iTrader
    26 (96%)
    Check even de officiële website. Die is erg duidelijk en bevat alle informatie die je nodig hebt.

Als je grondig studeert met de juiste samenvattingen moet alles in één zit lukken.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rastomov Bekijk bericht
    Check even de officiële website. Die is erg duidelijk en bevat alle informatie die je nodig hebt.

Als je grondig studeert met de juiste samenvattingen moet alles in één zit lukken.
    Op de officiële site vind ik helaas niets omtrent wanneer de examens plaatsvinden. Je moet blijkbaar eerst een verplichte sessie bijwonen.

Niemand die dus weet wanneer die examens concreet zijn?

iTrader
    26 (96%)
    Vanaf nu is een infosessie bijwonen inderdaad verplicht, aangezien de hele examenstructuur overhoop gegooid wordt.

Het komt er op neer dat de commissie het hele jaar door examens zal afnemen, op jouw tempo, maar meer informatie ga je niet vinden, of er moet iemand zijn die zo's sessie heeft bijgewoond.

Member S1RBOT's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ik geloof dat dat in september of oktober is ten vroegste (als ik het me goed herinner van men maat)

Member Irriducibili's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Klopt!

Ze zitten in overgangsjaar.
    Ik weet niet of het andere jaren ook zo was, maar alles gaat nu via een online platform.
    Je krijgt een login op hun website => daar kan je al uw vakken bekijken + de info.
    Dan heb je ook een agenda waar je de examens kan inplannen.
    www.eendracht-aalst.be
    PSN: vinnie1919

Success has been and continues to be defined as getting up one more time than you've been knocked down

iTrader
    26 (96%)
    Neen, dat is allemaal nieuw t.o.v. mijn zittijd.

Member
    iTrader
    0
    ik had mij in september (2011) ook ingeschreven voor midden jury en ben geslaagd in twee keer (heb mijn examens ook in twee zittijden verdeeld). De cursussen vallen ook mee, heb ze zelf samengesteld en bestaan allemaal uit maximum tachtig bladzijden!
    Als je studeert is het op zich niet moeilijk als je je daarvoor inzet. Een vriendelijk zijn tegen die juryleden kan ook al wat helpen

Member Gekke_Koerd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mocht je nog een cursus recht en economie zoeken. had er zelf 1tje gemaakt. wil hem wel verkopen. was er mee geslaagd.
    Only anons know where I am /b/orn

Member
    iTrader
    1 (100%)
    sorry, ik weet dat het een oude topic is maar ik heb een vraagje.
    Zijn er ook thuisstudies zoals NHA of zoiets die de cursussen aanbieden zodat je ze niet zelf moet samenstellen?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    iemand?

Member
    iTrader
    0
    Hey weet niet of je ondertussen gevonden hebt waar je de cursussen kan bestellen maar nha doet dat ja, al is het wel best prijzig. Ik ben gisteren uitgekomen bij centrum voor afstandsonderwijs die ook zoiets aanbieden. Weet niet of die legit zijn maar ik denk dak die ga bestellen, lijkt me iig makkelijker dan zelf alles bij elkaar zoeken!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten