Vanaf nu is een infosessie bijwonen inderdaad verplicht, aangezien de hele examenstructuur overhoop gegooid wordt.
Het komt er op neer dat de commissie het hele jaar door examens zal afnemen, op jouw tempo, maar meer informatie ga je niet vinden, of er moet iemand zijn die zo's sessie heeft bijgewoond.
ik geloof dat dat in september of oktober is ten vroegste (als ik het me goed herinner van men maat)
Klopt!
Ze zitten in overgangsjaar.
Ik weet niet of het andere jaren ook zo was, maar alles gaat nu via een online platform.
Je krijgt een login op hun website => daar kan je al uw vakken bekijken + de info.
Dan heb je ook een agenda waar je de examens kan inplannen.
Neen, dat is allemaal nieuw t.o.v. mijn zittijd.
ik had mij in september (2011) ook ingeschreven voor midden jury en ben geslaagd in twee keer (heb mijn examens ook in twee zittijden verdeeld). De cursussen vallen ook mee, heb ze zelf samengesteld en bestaan allemaal uit maximum tachtig bladzijden!
Als je studeert is het op zich niet moeilijk als je je daarvoor inzet. Een vriendelijk zijn tegen die juryleden kan ook al wat helpen![]()
mocht je nog een cursus recht en economie zoeken. had er zelf 1tje gemaakt. wil hem wel verkopen. was er mee geslaagd.
sorry, ik weet dat het een oude topic is maar ik heb een vraagje.
Zijn er ook thuisstudies zoals NHA of zoiets die de cursussen aanbieden zodat je ze niet zelf moet samenstellen?
iemand?
Hey weet niet of je ondertussen gevonden hebt waar je de cursussen kan bestellen maar nha doet dat ja, al is het wel best prijzig. Ik ben gisteren uitgekomen bij centrum voor afstandsonderwijs die ook zoiets aanbieden. Weet niet of die legit zijn maar ik denk dak die ga bestellen, lijkt me iig makkelijker dan zelf alles bij elkaar zoeken!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)