Pagina 1 van 27 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 522
    Banned
    iTrader
    0

5 minst aantrekkelijke banen

Wat zijn voor jou de vijf minst aantrekkelijke bannen?

Voor mij zijn ze:

1.) Vuilnisman: Ondankbaar, vuil, laagbetaald in alle weersomstandigheden buiten werken. Mensen kijken er ook op neer.

2.) Straatveger: Idem als hierboven, enkel is het hier niet zo fysiek belastend als hierboven

3.) Wegenwerker: Hard, onderbetaald in alle weersomstandigheden buiten werken

4.) Postbode: Vroeg opstaan voor een hongerloon in alle weersomstandigheden buiten met een zware tas van om en bij de 50 kilo brieven te bezorgen. Nu zeker met de nieuwe statuut van hulppostbode waarbij je loon niet meer stijgt. Ondankbaar ook, zet geen enkele brief verkeerd of mensen beginnen te zagen

5.) IndustriŽel reiniger: In een tank of een machine kruipen om ze te reinigen: Vies vuil en hard werk. Nu en dank een plas olie recht op u gezicht, nee dank u!

Member speeding.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vuilnisman -> als ik dat meiske van in den interim mag geloven dan betaalt dit best goed + mooie uren. Wel een beetje ondankbaar dat ze deze job voorstellen aan me terwijl ik daar zat met een bachelor op zak!

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexthefalex Bekijk bericht
    1.) Vuilnisman: Ondankbaar, vuil, laagbetaald in alle weersomstandigheden buiten werken. Mensen kijken er ook op neer.
    Is zeer goed betaald hoor. Best veel overuren gezien je nooit zeker bent hoelang je ronde duurt.

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    idd, vuilnisman is niet slecht betaald.

Met postbode ben ik akkoord. WC-madam lijkt me nu ook niet direct de job van je leven. Kuisen op zich wel: verdient ook nog goed.

Banned
    iTrader
    0
    Wat zijn voor jou de vijf minst aantrekkelijke bannen?

Voor mij zijn ze:

Ik denk dat jij totaal geen zicht hebt van een vuilnisman hoor. Die worden echt niet laagbetaald.

Mijn studentenjob als belader (wij noemen dat belader) is Ä14,xx+ per uur. Resulteert in een goei 115 per dag. Terwijl ik vroeger in het fabriek stond (ook studentenjob) en dat was nog geen Ä70/dag. Bijna den fucking helft.

Banned
    iTrader
    0
    Het loon van een vuilnisman: 1.300 euro netto - Jobat.be
    1300 net, aan de dokken kun je met dezelfde fysieke inspanning toch iets meer verdienen

Member |steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (90%)
    Kapper of nagelstyliste lijken mij zo saaie jobs ...

Banned
    iTrader
    0
    idd kapper zou ik ook nooit willen worden

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    1300 net, aan de dokken kun je met dezelfde fysieke inspanning toch iets meer verdienen
    Denk je dat werkelijk? Dan mag jij mij toch een uitleggen wat het takenpakket is van een havenarbeider.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Denk je dat werkelijk? Dan mag jij mij toch een uitleggen wat het takenpakket is van een havenarbeider.
    het takenpakket is verschillend, niet iedere arbeider heeft dezelfde taak

Banned
    iTrader
    0
    Dat artikel zal waarschijnlijk oud zijn.
    Het is een interimjob
    Die werkgever zal minder betalen dan concurrenten als Veolia, Van Gansewinkel,..

Banned
    iTrader
    0
    Mja ik hoor ook verhaaltjes van vuilnismannen die 1700 net verdienen maar dat geloof ik echt niet. Ik heb het te doen met die mensen, met nieuwjaar geef ik hun een bak duvel

Aap
    Aap is offline
    Member
    iTrader
    0
    Koeltechnieker?

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aap Bekijk bericht
    Koeltechnieker?
    bwaa klinkt ook kut eerlijk gezegd

Banned
    iTrader
    0
    honorable mentions: kassierder, rioolwerker, treinbegeleider (=agressie), binnenscheepvaartwerker, concierge, materiaalman bij een voetbalclub (= hoe dom en nutteloos kan een beroep klinken)

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Achter de kassa zitten zou ik idd never nooit van m'n leven willen doen. Heb dat een paar jaar als vakantiewerk gedaan... pfffffffff... Tijd gaat geen zak vooruit en het betaalt ook nog is erg slecht.

Postbode valt nog wel goed mee denk ik, hangt er een beetje vanaf wat je wil. Ken iemand die dat doet en die is daar toch erg content mee. Is sowieso een ochtendmens en rijdt ook heel graag met de fiets. Plus hij heeft nu veel tijd om in de namiddag aan zijn huis te werken.

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    jep, zeker na 3 jaar werk zit je aan makkelijk 1600-1700 netto, als vakantiegeld 4-5k

Banned
    iTrader
    0
    cipier, hoeveel cipiers ik niet ken die depressief zijn. Ik ging er eerst zelf voor gaan, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Kuturen, de hele dag tussen het krapuul verwijten naar je hoofd krijgen, weekends werken en blij zijn als je iedere dag heelhuids thuiskomt. Ok je hebt er wel 1500 net voor en het is aan de staat, maar so what..

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Kheb een paar maten die havenarbeider zijn, die zitten te chillen in een heftruck & transpallet (of hoe het ook noemt), als ze de nacht hebben zitten die allemaal duvels & kasteelbier te drinken, en sommige smoren daar een joint buiten, en zitten met hun mp3 te chillen. Sommige dagen hebben ze het wel druk maar meestal is alles goed georganiseerd en hebben ze altijd wel tijd om te chillen. Daarbij hebben ze (als ze de nacht hebben 1 op de 3 weken) geen teamleader die hun controleert. Als ze hun werk maar doen.

En hier aan de kust, is het gekend, dat een grote groep vrienden/kennissen die mekaar al een tiental jaren kennen, allemaal samen gaan werken in 1 bedrijf, en die maken niets anders dan plezier als ik dat allemaal hoor, elke dag pret. Ligt natuurlijk ook aan wat voor persoon je bent, als je een negatieve depressieve gast bent, mag je het uiteindelijk vergeten, maar dat is met elke job zo.

En als hun teamleader er is, maakt het niets uit, want die is ook een vriend ;-) Chance hebben ze wel, maar heb er geen seconde spijt van dat ik liever mijn bachelor op zak heb, dan dat te moeten doen, gedurende weet ik veel hoeveel jaren. Want van zo'n job groei je niet, zeker niet op sociaal vlak, als op intelligentie. Je blijft steken waar je bent, dus een boeiende vrouw zal u wss niet willen hebben na een x aantal gesprekken.
    Laatst gewijzigd door Quecera; 25 juni 2012 om 19:47

Banned
    iTrader
    0
    Mmm soldaat is ook een kutjob

verdient zo een 1300 maar je zit er wel heel de week door alleen weekend thuis

en je moet altijd op u houding letten altijd een baas met een echo in de buurt

brrrrr

Pagina 1 van 27 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten