Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member
    iTrader
    0

Home Vermeylen & Communicatiewetenschappen

Ik ben net afgestudeerd in bedrijfsmanagement en zou graag m'n master aan ug willen behalen. Heeft iemand ervaring met het schakelprogramma communicatiewetenschappen? Ik verblijf volgend jaar in home Vermeylen! Hoe zit het met de sfeer, hygiŽne, geluidsoverlast.. Ik hoop dat het volgend jaar allemaal wat gaat meevallen!

Member squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    hehe, ne maat van mij zit in de vermeylen. Klaagt er zelf niet over maar zei me wel ooit es dat privacy er redelijk laag ligt. Je hoort het zeer goed als iemand op je gang 'de bloemetjes buiten zet'

Member
    iTrader
    0
    haha ja idd, dat zal ik erbij moeten nemen denk ik.. ik hoop dat het al bij al een leuke home is, heb al veel gehoord van fabiola..

Member Velcro's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Hallo!

Ik zit nu een jaar in vermeylen. De hygiene is hier echt perfect ivm andere koten in gent. Iedere dag wordt alles gekuist:wc's, gang, keuken, toiletten, douches. Echt zot hoe proper het soms is, iedere dag opnieuw. Het is idd waar dat ge goed hoort als er andere mensen de bloemetjes buiten zetten.

Van de overpoort heb ik weinig last en ik zit al aan de kant van de overpoort op een laag verdiep. Soms eens een bende roepers 's ochtends als ge wakker aant worden zijt maar voor de rest.

Verder kan ik ook zeggen dat de studiezaal volgend jaar vernieuwd wordt, wat mss best is... nu wa last van stank en vochtigheidsproblemen. Ook zijn de erasmussers niet altijd even vriendelijk maar ik hoorde dat die volgend jaar quasi allemaal in de nieuwere homes zitten. Goed nieuws dus
    Lower state of consciousness

Approved 9-lifer Faun's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Welk verdiep zit jij Velcro?

Ik woon al 4 jaar op Vermeylen en mag mij dus wel een ancien noemen
    Het feit dat ik hier al 4 jaar zit en nu mn laatste jaar thesis met een job combineer en hier nog steeds zit wil toch wel zeggen dat het niet hier zo slecht is

Voordelen:

- Automaten beneden, handig als ge nix in huis hebt of onverwachts volk hebt.

- Als je met leuke mensen op de gang zit is dat echt aangenaam, ik heb een vaste vriendengroep waarmee ik eet, kook, tv kijk, game, .. Als je es alleen wil zijn is het ook niet ver lopen naar je eigen kot. Ook gemakkelijk om dingen te lenen als ge es iets niet meer hebt.

- HygiŽne valt goed mee. Er is altijd wel een propere douche of wc. De keuken durft es tegenvallen, vaak door erasmus studenten (chinezen en afrikanen zijn de ergste op dat vlak). Maar er zijn 2 keukens per verdiep, je vindt wel een propere. Alle gemeenschappelijke delen worden zo goed als dagelijks gepoetst.

- Tuin met bankjes en bomen

- Goedkoop

- Gratis distributie

Nadelen:

- Als je een ambetante buur hebt kan je lawaai overlast hebben (je kunt wel bellen naar interne bewaking indien het te erg is)

- Soms wel eens roepers om 5 u 's morgens. Ik heb er geen last van, mensen die blijven slapen worden er wel es wakker van. Als je aan kant van overpoort zit heb je wel van 's middags tot 's avonds de zon in uw kamer en is het in de zomer erg warm. Aan de andere kant enkel 's morgens, maar dan heb je in de zomer wel het lawaai van spelende kinderen buiten van de kindercreche.
    You can't always get what you want, but if you try sometime you find. You get what you need!

Approved 9-lifer freakykiller's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Top homeraad vergeten Faun !

Member Velcro's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik zit op het tweede!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakykiller Bekijk bericht
    Top homeraad vergeten Faun !
    ja echt toppie die mannen

ook wel een pluspuntje: de dinsdag goedkope pinten, verkocht door de homeraad. Handig voor prezuipen!

Approved 9-lifer freakykiller's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een goede bende als ge niet zelf moeilijk doet

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten