Zijn die scoredistributies op Oasis al lang te zien? Eerste keer dat ik dat opmerk. Ik moet mij precies niet al te slecht voelen met mijn relatief magere punten als ik dat zo bezie!
1ste ex achter de rug en k mag direct beginnen blokken aan t volgende.
Verstuurd van mijn GT-I9100
Wuk is da toch me die wijven die heet waren 5j geleden maar nu complete schminkpoppen gekomen zijn?![]()
![]()
Examen ging wel. Theorie normaalgezien 2/3 juist, bij die andere vraag slechts een kleinigheid kunnen opschrijven. Oefeningen gingen wel ok, normaal wel den helft daarop.
40% SPSS taken, 40% theorie en 20% oefeningen, dus cva. Volgende vrijdag, dus kzal maar al wa leren straks![]()
Een stomme fout gemaakt op 1 oefening, verdorie hoe lomp kan ik zijn! Nu ja da was slechts 4 punten en de rest van het examen heb ik wellicht juist (op 30 punten). Sjans dat het goed gegaan is, want het mondeling wordt nog lastig eind juni.
Jepla volgende is woensdagochtend al. Analytische chemie, moet wel lukken denk ik.![]()
Woensdag heb ik mijn eerste examen... Europese literatuur -.-''
Ik ben nu al aan het stressen, terwijl ik weet dat ik het perfect ken... das gewoon die prof he
Bij romantiek, wat een typisch Engels genre is, zien we 8 regels uit een gedicht van Keats. Dan komen we bij naturalisme, wat een typisch Frans genre is, zien we 3 volledige teksten van Zola in het frans, omdat 'de vertaling niet zo goed is als het origineel'. Maar Shakespeare en Goethe lezen we wel in het Nederlands
Nu moeten we Madame Bovary, germinal, J'accuse, le roman expérimental en à la recherche du temps perdu in het Frans kunnen analyseren :')
Biased my ass.
Alleen bij voorgaande jaren, kunt ge op "mijn cursussen" of zoiets klikken, en dan krijgt ge zo'n lijst en kunt ge aanvinken en op nen knop "scoredistributie" klikken, en dan krijgt ge een pdf met scoredistributies!
Inderdaad. Zou wel eens die van de eerste en tweede bachelor willen zien.Ook duidelijk veel proffen die nooit meer dan 18 geven.
REGEN
voor de mensen die gefrustreerd zijn - SCHOOLFRUSTRATIES
Daar! /masterphotoshopskills
examen goed gegaan, beter dan verwacht, 10+ zit er zeker in![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)