Amai het eerste deel van Beleidsinformatiesystemen is zo vaag![]()
Amai het eerste deel van Beleidsinformatiesystemen is zo vaag![]()
Lol in tijden nog niet zoveel geslapen, maar dat mag wel na wat ik geflikt heb voor dat voorlaatste examen.
Ook weer 3 bizarre dromen, in één van mijn dromen hadden de beesten/planten in onze tuin precies een evolutie doorgemaakt en konden schildpadden plots al hun poten intrekken en weg'poppen' en vertoonden kat-achtig gedrag, het wier was uit de vijver geklommen en wel er was nog een voorbeeld maar die ben ik vergeten![]()
Nja, de cursus is self-explanatory dan ook, maar ik vind het wel een prachtig figuur. Ik erger me nooit aan haar, en tovert alleen maar ne glimlach op mijn gezicht als ze met anekdotes begint. Of zo gelijk de eerste les, 2 uur bezig over 'da gaat hier ni alleen mechaniekskes van buiten blokken zijn e'![]()
De helft van mijn Samson & Gert playlist is van youtube gesmeten.![]()
Slechts twee in een heel semester![]()
Iedereen moet wel wat vanbuiten leren op de universiteit.![]()
Mja, als ik mijn kotgenoot bezie (ir werktuigkunde) moet die toch ook redelijk wat "kennis" verwerven, wat maar normaal is imo. Dat beperkt zich niet tot letterlijk vanbuiten blokken natuurlijk, maar ik classificeer alle vakken waarvoor ge vanbuiten moet studeren (of het nu bewijzen, concepten, nutteloze details, ... zijn) als blokvakken.
Ik moet gewoon mijn richting verdedigen als iemand claimt dat het een blokrichting is!![]()
Iemand van de mensen die BIS heeft die wat oude examenvragen zou kunnen doorsturen ofzo?
Zot saai vak...
Inderdaad. Ik heb weliswaar 3 vakken gehad die gesloten boek waren, maar waarbij een uitgebreid formularium ervoor zorgde dat je niet moest vanbuiten blokken.
De laatste vakken dat ik vanbuiten moest leren waren vorig jaar RZL en twee jaar geleden een biotech vak.
Het is voor de eerste keer in heel lang dat ik nog eens een cursus moet kunnen overschrijven op mijn examen.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)