Ben ik de enige met reclame midden het forum??? Wat interesseert mij die E3 nerd videocontent.
Ben ik de enige met reclame midden het forum??? Wat interesseert mij die E3 nerd videocontent.
't Zijn examens en ik moet hier om de 3 dagen om nen nieuwe bak bier.
Iets eten, klaarmaken om te vertrekken en dan tijd om te knallen hoop ik.
Geen kloten zin in da examen !
Nog 5 dagen!
Beleidsinformatica nog nooit zo goed gegaan. MC 17 ingevuld, wel redelijk juist denk ik.
Open vraag toch meer kunnen vullen dan normaal, hoogstwss is er veel fout
Nu hopen dak erdoor ben
Waarom moeten ze het moeilijkste vak op het einde zetten
De vorige keer was mijn laatste vak het beste, maar ik kan nu echt niks van Engels taalkunde![]()
En ik moet de hele tijd lachen als ik 'pps' zeg, zo diep zit het.
Heb gewoon geen zin in die laatste 2 hoofdstukken. Anova en al die shit. Pff, afzien deze middag. Dat boeit mij totaal niet + gebrek aan de basis van die zever. Geef mij maar Analytische kostencalculatie of Bedrijfsfinanciering. Weet in ieder geval welke master niet te kiezen.
Doeme eh. Examen van een van de makkelijkste vakken vandaag, en 't ging echt slecht. Misschien erdoor zei de docent, 'k ga het nog eens bezien. Ik heb echt een rotte examenperiode; kvoel me al even ellendig als vorig jaar.![]()
En 't is nu nog nie gedaan! Nog ene, maandag theorieexamen van algemene chemie. Oefeningenexamen is goed gegaan dus ik heb een beetje reserve, maar toch. Naar het schijnt is het zo'n rot mondeling. Pff, om 14u er terug invliegen.![]()
Kheb zin in warm weer, frisse pils, chill muziekske en een kampvuurke. Wie regelt da?
Ok, vanavond kampvuur op mijn balkon.
Check, ik breng wel pils mee.
Dafuq, ik begin die queries precies allemaal te snappen, al m'n oefeningen meteen juist gemaakt.![]()
LBJ zijn eerste ring en ik ben waarschijnlijk geslaagd voor medical imaging. Mooi begin van de dag.![]()
We hopen hier op toch minstens een tientje. Twaren twee vragen op 8punten en 2 op 2 punten. De eerste hoofdvraag heb ik niet heel goed beantwoord, maar niemand wist eigenlijk goed op die vraag te antwoorden - misschien nog een paar puntjes toch. De tweede vraag ging relatief goed, op een paar kleine fouten na (vrees ik) (bv Utopia werd het eerst genoemd in dat werk van die schrijver in die tijd... Niet zeker over dat werk, de schrijver en de tijd).
De bijvragen heb ik heel oppervlakkig, maar (als ik vergelijk met wat de rest zei bij het buitenkomen) wel relatief juist.
Daarnet nog een pintje gaan drinken op de Oude Markt, deed deugd
Enfin, we zien wel. Geen zorgen meer over maken en door naar de volgende!
Een extreem vaag examen sociologie achter de rug, waar de faculteit sociale wetenschappen zijn reputatie van incompetentie alle eer heeft aangedaan: anderhalf uur vertraging (en dat voor een schriftelijk examen, hoe moeilijk kan dat in godsnaam zijn?) en dan nog eens de meest belachelijke, onduidelijke vraagstelling die ge u kunt inbeelden.
Branden in de hel zullen alle sociologen, die vuile pseudo-wetenschappers.
No offence aan de mensen die zoiets studeren natuurlijk, dit is een kwestie van frustratie.
Tijd voor de zomercoupe. Daarna nog 30 p's doen en 'k stop voor vandaag.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)