Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 21
    Member Afiscaliteit's schermafbeelding
    iTrader
    0

TEW studeren aan de UA

Hey,

Ik heb gelezen dat velen van jullie TEW studeren aan een Vlaamse universiteit, nu ik zou dit volgend jaar ook graag doen.

Ik studeer namelijk economie- wiskunde (3u) en vrees dus eigenlijk dat ik een behoorlijke achterstand heb op wiskundig vlak.

Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met het zelfstudie pakket wiskunde van de Universiteit Antwerpen? Biedt dit een goede voorbereiding voor de opleiding zelf?

Verder: Kennen jullie iemand (of ben jij zelf zo iemand ) die in het eerste jaar geslaagd zijn met slecht 3 u wiskunde in het secundair?

Alvast bedankt!

Member Kowalskii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Korte samenvatting wat gaat volgen:
    - Nee niet mogelijk, waarom geen HW?
    - mogelijk mits veel inzet en inzicht
    - BSO'ers die TEW succesvol hebben afgelegd

Kortom je moet eerlijk zijn met jezelf, ben je naar 3u wiskunde gegaan omdat 8u niet ging of gewoon uit luiheid..

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kowalskii Bekijk bericht
    Korte samenvatting wat gaat volgen:
    - Nee niet mogelijk, waarom geen HW?
    - mogelijk mits veel inzet en inzicht
    - BSO'ers die TEW succesvol hebben afgelegd

Kortom je moet eerlijk zijn met jezelf, ben je naar 3u wiskunde gegaan omdat 8u niet ging of gewoon uit luiheid..
    Thanks!

Ik 'was' lui. Ik had gewoon geen zin meer om verder te studeren en dacht dat ik wel ergens terecht kon met mijn humaniora diploma.

Nu ben ik wel bereidt het zelfstudie pakket tijdens de zomervakantie volledig in te studeren met behulp van een bijlesgever. Ik weet alleen echter niet of ik dan volledig zal voorbereidt zijn op het academiejaar.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afiscaliteit Bekijk bericht
    Thanks!