Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 57

Discussie: Blok

Member etii0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orchidee_x Bekijk bericht
    Mja ik studeer niet veel vakken luidop In de boekentoren ofzo zou ik ook niet kunnen studeren, zeker niet. Maar in de bib van 't kaho is het behoorlijk kalm. (wel wat te warm vind ik)
    Kalm opt KAHO? Misschien nu dan, als de lessen voorbij zijn... Overdag en vooral over de middag enorm veel lawaai...
    Company of Heroes: beste strategy game ooit!

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Elk jaar is hier een topic over...
    Traditie behouden hè ;-)

Heb hier al leuke tips gezien. Maar begrijp niet dat sommige al kunnen stoppen met studeren tegen 16 u

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Cold Turkey: The Free Productivity Program

Voor het tijdelijk blokkeren van websites.

Member Gekke_Koerd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    iemand films die de motivatie d'r in kunnen houden?
    Only anons know where I am /b/orn

Member GeneralUrsus's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    ^^

Project X
    Final Fantasy
    - APE SHALL NEVER KILL APE -

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lollypop Bekijk bericht
    Heb hier al leuke tips gezien. Maar begrijp niet dat sommige al kunnen stoppen met studeren tegen 16 u
    Sommigen beginnen dan pas Moet hier nog steeds 30 blz bio-antropologie erdoor jagen.

Nu ja, ben ook niet echt modelstudent op dat vlak. Alhoewel, ik werk veel tijdens 't jaar en doe dus amper iets tijdens de blok. Weinig tips dus, behalve een duidelijke structuur (weten waar wat staat, dat je niet op 't laatste moment 15 minuten kwijt bent met iets op te zoeken omdat je je cursus niet weet liggen of omdat het niet geordend is) en een duidelijk, realistisch (!) doel stellen elke dag (vandaag moet je X of Y gedaan hebben, je dag is niet voorbij voor dat gedaan is).
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Pokemon kijken. Of strips lezen. Of Avatar kijken. In ieder geval iets nostalgisch doen in uw vrije tijd en daarbij iets goed gesuikerd drinken, werkt voor mij
    “You got to know when to hold them, know when to fold them, know when to walk away, and know when to run” -Kenny Rogers

Member Hoder's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Uitstelgedrag tot de tijdsdruk te groot is. Mijn schema elk jaar!
    Hoder

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Sommigen beginnen dan pas Moet hier nog steeds 30 blz bio-antropologie erdoor jagen.

Nu ja, ben ook niet echt modelstudent op dat vlak. Alhoewel, ik werk veel tijdens 't jaar en doe dus amper iets tijdens de blok. Weinig tips dus, behalve een duidelijke structuur (weten waar wat staat, dat je niet op 't laatste moment 15 minuten kwijt bent met iets op te zoeken omdat je je cursus niet weet liggen of omdat het niet geordend is) en een duidelijk, realistisch (!) doel stellen elke dag (vandaag moet je X of Y gedaan hebben, je dag is niet voorbij voor dat gedaan is).
    Geen modelstudent lol? Jij bent hier waarschijnlijk een van de grootste modelstudenten. Elke les gaan, elke dag bezig zijn met een of andere leerstof, samenvattingen maken van elk vak.

En dan zeggen dat je niet studeert, terwijl je in de nacht nog bezig bent? Ook al begin je later te leren, je bent toch elke dag weer in de weer..

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Geen modelstudent lol? Jij bent hier waarschijnlijk een van de grootste modelstudenten. Elke les gaan, elke dag bezig zijn met een of andere leerstof, samenvattingen maken van elk vak.

En dan zeggen dat je niet studeert, terwijl je in de nacht nog bezig bent? Ook al begin je later te leren, je bent toch elke dag weer in de weer..
    Ik vergelijk mezelf dan met diegene die hier om 8 uur al opstaan, of per dag 6 of 8 uur blokken. Daar kom ik bijlange niet aan. Ik lees mijn samenvattingen, ik kom maximum aan 2-3 uur per dag blokken.

Ik was in de nacht nog bezig omdat ik de hele avond bij Mark zat Ik was pas thuis rond middernacht, en moest nog meer dan de helft van dat vak doen.

(Ik ga overigens ook niet naar elke les hoor, helemaal niet. Ik ben wel elke dag bezig met de leerstof [in plaats van naar de les te gaan] en ik maak inderdaad samenvattingen... Waardoor ik dus in de blok zo weinig doe. Het eerste semester unief wist ik nog niet goed wat er van mij verwacht werd en leerde ik ook veel meer. Had toen redelijk hoge punten en toen had ik door dat het eigenlijk niet zo nodig was )
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member Fliblit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proim Bekijk bericht
    Cold Turkey: The Free Productivity Program

Voor het tijdelijk blokkeren van websites.
    Hebben ze dat al gefixed voor 2012? Ik gebruikte dat in de vorige blok, maar toen het 1 januari 2012 was werkte het opeens niet meer

Ik sta op om 7u, werken van 8u-10u, pauze, 10u30-12u30, middagpauze, 1u30-3u30, pauze, 4u-6u, eten. Indien nodig dan nog van 7u-9u, in theorie dus zo'n 10 uur studeren per dag maar in de praktijk lukt dat nauwelijks. Nuja, acht uur is natuurlijk nog altijd goed.
    Men are born soft and supple; dead, they are stiff and hard. Plants are born tender and pliant; dead, they are brittle and dry. Thus whoever is stiff and inflexible is a disciple of death. Whoever is soft and yielding is a disciple of life. The hard and stiff will be broken. The soft and supple will prevail.

-Lao Tzu, Dao De Jing

Member PineMangoes's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Een richting pakken die je interesseert en waar je niet al te veel voor moet studeren. Problem solved.

Member Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Iets in je pauze plannen dat je écht graag doet... Dan kijk je ernaar uit en werkt het belonend. En vooral niet uitstellen, u er gewoon aanzetten en gaan!
    Het verleden is een gids voor de toekomst (Thucydides)

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fliblit Bekijk bericht
    Hebben ze dat al gefixed voor 2012? Ik gebruikte dat in de vorige blok, maar toen het 1 januari 2012 was werkte het opeens niet meer
    Is al lang fixed ja

Crew Member Sir. K's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoder Bekijk bericht
    Uitstelgedrag tot de tijdsdruk te groot is. Mijn schema elk jaar!
    Jammer genoeg ook dit.

Maar volgend semester zal het anders zijn ze!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten