Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member
    iTrader
    18 (100%)

Stage zoeken 3e bach Marketing (sales)

Hallo iedereen,

Even kort de situatie schetsen. Volgend jaar zit ik (normaal) in mijn derde jaar Marketing (afstudeerrichting sales) aan de hogeschool. Eerste semester is les, en het tweede semester moeten we verplicht op stage. Hierbij hebben we de keuze om zowel binnen-als buitenlands stage te doen. Mijn voorkeur gaat echter heel sterk uit naar dat laatste, en specifiek Frankrijk. De vraag is echter, hoe begin je hier in godsnaam aan?

Ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken om een bedrijf aan te spreken met als motivatie dat ik mijn Frans wil verbeteren --> je geeft hiermee volgens mij toe dat je de eerste twee weken toch wel serieus gevolgd zal moeten worden (op twee maanden tijd is dit best lang lijkt me). Ook zou ik graag ik heel graag effectief met klanten in contact komen, en niet twee maanden facturen zitten overschrijven, of een stage waarbij ik niet van achter mijn pc kom. Iemand die hier ervaring mee heeft of eventueel tips? Zowel qua aanpak als eventueel voor bedrijven (WalloniŽ is ook een optie trouwens, maar verkies Frankrijk voor het vermelden op mijn CV)

Als er nog dingen verduidelijkt zouden moeten worden, zeg maar en dan antwoord ik wel. Alvast bedankt!

Member nivekii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat de dienst internationalisering van uw school u wel op weg kan helpen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten