Hallo!
Ik zal eerst beginnen met wat ik volg, economie moderne talen. En uit wat research gzn is een goede studierichting handelswetenschappen om voort te studeren. Nu ik ben eig. niet begonnen in economie maar in wetenschappen aangezien ik eigenlijk niet echt veel interesse had in economie. Nu tijdens men 4e jaar heb ik zo wat steken laten vallen waardoor ik naar economie ben gegaan. Nu zie ik het niet echt zitten om daar nog is een 5jaar economie richting aan toe te voegen daarom wil ik dan liever iets in de 'technische' afdeling hebben en EM lijkt me zeer interessant, ben ook al naar opendeur geweest btw. Maar ik heb zo een gevoel dat dit ..hoe moet ik het verwoorden.. minderwaardig kiezen is. Een ASO'r die een TSO richting gaat volgen en nog niets van 'elektronisch tekenen' heeft gezien.
Ik kan hier mis zijn in mijn uitspraak, maar zou ik spijt hebben moest ik dan niet voor hw gaan? De typische tip is wel steeds ' doe wa ge graag doet' en dat is eig. dan niet hw. Nu ja, ik geef het antw al bijna zelf maar ik zou toch graag eens een mening hierover weten![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

Wellicht ingelepeld door (groot?)ouders en oudere mensen in het algemeen? Trouwens, er zijn veel EM'ers met 'bureaujobs' hoor, zeker ingenieur EM.
).
Een EM'er wordt niet verondersteld van later met z'n handen te gaan werken, dan kies je beter voor de richting metaaltechnieken. In EM staat het vak praktijk niet eens in het leerplan. Heb zelf wel 4u praktijk maar ik moet dan ook tot 17 u naar school
. In de praktijk lessen staan we niet achter een freesmachine of eenderwelk andere machine, we doen dus niet mee aan het fabrikageproces. In plaats daarvan maken we complexe elektrische schakelingen, geautomatiseerde projecten, opzoeken van oorzaken bij- en repareren van kapotte machines enz.