Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member BigTombo's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)

Diamant wijk antwerpen

Ik vroeg me af of er hier iemand ervaring mee heeft in de diamant wijk of sector te werken.
    Wat voor loon is het ongeveer en zijn er extra voordelen zoals maaltijdcheques enzo...

Member SysRq's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Welke job ambieer je precies? Diamantslijper, bewaker, fotograaf voor catalogi, veilingmeester,...?

Member BigTombo's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SysRq Bekijk bericht
    Welke job ambieer je precies? Diamantslijper, bewaker, fotograaf voor catalogi, veilingmeester,...?
    in de sollicitatie stond labomedewerker, maar de jobomschrijving omvat eigenlijk soort van productie werk. de stenen zelf nakijken zal ik maar zeggen. eventuele onzuiverheden aanduiden en aan de hand certificaten maken.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Mijn grootvader was diamantslijper en kennelijk een heel prominente (één van de bitter weinigen die een perfecte achtkant kon slijpen), en mijn moeder is heel vaak met hem mee naar Antwerpen geweest voor de beurs en zo. De sector is echter sindsdien vrijwel onherkenbaar veranderd, kan dus over tegenwoordig niks zeggen.

Member ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Mijn grootvader was diamantslijper en kennelijk een heel prominente (één van de bitter weinigen die een perfecte achtkant kon slijpen), en mijn moeder is heel vaak met hem mee naar Antwerpen geweest voor de beurs en zo. De sector is echter sindsdien vrijwel onherkenbaar veranderd, kan dus over tegenwoordig niks zeggen.
    Maar ge hebt toch u verhaal kunnen doen sé!

Ik was per toeval gisteren nog aan 't kijken naar een cursus diamantslijper. Maarja, hoe weet ge nu of dat iets voor u is?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten