Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member
    iTrader
    0

Werken aan universiteit/hogeschool - voordelen?

Ik heb onlangs de kans gekregen om te gaan solliciteren voor een job bij een hogeschool en universiteit, dit in de administratieve en marketing-afdelingen. Dit was niet echt mijn droomjob vroeger, maar er zijn wel een aantal voordelen aan deze jobs die ik zeer interessant vind, maar graag eerst meer over weet.

Teneerste, werk je aan een hogeschool/universiteit met een ambtenarenstatuut?

En ten tweede: Uiteraard zal ik geen 2,5 maanden vakantie krijgen in de zomer zoals studenten, maar ik heb wel gehoord dat medewerkers van hogescholen/universiteiten genieten van een "uitzonderlijke vakantieregeling". Weet iemand meer hoe dit juist zit? Ik had van iemand gehoord vaste week vakantie met het eindejaar, 1 of 2 weken vaste vakantie in de zomer en dan nog 35 vakantiedagen per jaar. Is dit realistisch? En is hier trouwens een verschil tussen hogeschool en universiteit?

Approved 9-lifer lord of me's schermafbeelding
    iTrader
    76 (99%)
    Ik werk zelf aan de KU Leuven - IT - 35.5 dagen verlof, vrij tussen kerst en nieuw en 5 extra "feestdagen" - geen ambtenarenstatuut.

Maar volgens mijn collega's is het bijna nergens meer ambtenarenstatuut - spijtig maar helaas

Administrator Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    12
    Zie deze en deze posts voor meer info omtrent werken aan een unief.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten