En we vliegen erin vandaag! Tzou leuk zijn moest ik eens wat voor zitten op schema...
En we vliegen erin vandaag! Tzou leuk zijn moest ik eens wat voor zitten op schema...
't Is met dit weer genen doen, maar ik ga ne koffie drinken!
't Gaat een volwaardige derde examenperiode worden.
Man man, moet nog veel oefenen anders zal het prutsen worden. Goed, vandaag en morgen gewoon veel oefenen en dan genoeg punten scoren voor een 10!
Staat toch geen graad op slagen voor een schakeljaar, is dan ook geen diploma.
Er is hier teveel nachtlawaai om dat te doen.
De examenvragen van het mondeling zijn elk jaar dezelfde en staan online op de site van de studentenvereniging. Het is zelfs zo erg dat de volgorde precies elk jaar hetzelfde is. Aangezien ik weet welke vragen het deze ochtend zijn, nu dus ff de volgende set vragen super gedetailleerd herhalen.Er is één vraag bij die ik lastig vind.
Tis gelukkig wat afgekoeld
En mijn examen morgen is blijkbaar 's middags, kdacht dat het 's morgens was![]()
Kben het al beu.
Succes aan de examenmensen.
Pffrt vage cursus suckt (beleidsinformatiesystemen)
Ook niet echt productief. Al 10 uur en eigenlijk bedenkelijk weinig gedaan. Maarja, het was al strak dat ik tot nu toe zo goe bezig was![]()
Er staat veel op het programma vandaagen goan!
Kris Peeters maakt zich zorgen - De Standaard
Mijn onderwerp van mijn thesis in het nieuws. Herkenbaar.
Filosofie aan 't leren over de pijn. Hij moet toch weeral eens beginnen over seks eh. Die prof is echt niet te doen.
Nu gaat 't over sadisme en SM...
Intracomptabel gaat vlot!
Vanmiddag nog eens de oefeningen herhalen en dat moet gewoon lukken. Wel grappig dat ik de haat tov. deze leerkracht vaak heb gebruikt als motivatie om te blokken
Jammer genoeg pas examen om 13u30, nog zo lang wachten![]()
lukt niet echt om iets te doen gezien ik op sollicitatiegesprek moet deze middag
En we zijn terug. Viel beter mee dan verwacht, amai. 5 vragen en een bonusvraag, 1 vraag nie gekunnen. De rest matig tot goed. Wel weer een "schrijf uw volledige cursus op"-vraag, en het merendeel van mijn klas is dus nu nog daadwerkelijk een poging aan 't doen om hun volledige cursus op te schrijven... Bende strevers.
woopwoop t examen mens en samenleving was precies een kopie van de voorbeeldexamens![]()
Test van golven.
Beste student,
Dank om deel te nemen aan de test.
36 studenten hebben deelgenomen. Het gemiddelde is 2.4/10.
Ik heb 8![]()
Welke oefeningen gaat gij nog allemaal herhalen vanmiddag? Ik moet enkel nog direct costing doen en dan ook beginnen herhalen. Ik denk dat ik biscuits en biscottes nog eens ga maken en ook nog eens die afschrijvingstabellen enzo herhalen want dat is alweer paar dagen geleden ..
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)