EN hoeveel mensen ken jij met zo'n loon? Welke hoger opgeleide begint er met 1300-1500 bruto per maand? Juist amper .
Euh heb jij enige ervaring in deze ? Ik betwijfel het want dit is gewoon niet juist. CAO is al iets anders dan wat bedrijven hanteren als verloning en dat is in elke bedrijf zeker niet "one size fits all"De kans om hoger verloond te worden verkleind zo. Zeker in grote bedrijven waar vele mensen willen werken en iedereen hetzelfde loon krijgt, zoals vastgelegd in cao's.
Buiten een specefiek voor iets dat je effectief kan gebruiken anders ...Om nu nog echt iets te betekenen is een master na master toch redelijk nuttig. Maar kijk maar eens naar die inschrijvinsgelden, als iedereen roept dat het toch zo goedkoop is.
Vanaf 3 000 euro kan je beginnen.
Jij kan het niet betalen om een hoog loon te krijgen? Enkele van de rijkste mensen ter wereld hebben geen hoger diploma hoor en veel van hen begonnen zonder al teveel kapitaal .Echt hoog opgeleid zijn en bijgevolg ook echt hoge lonen kunnen verdienen, wordt zo toch weer enkel voor de elite.
Ik kan het niet betalen hoor, en ik denk niet dat iemand het voor mij zal gaan doen. :-S

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

.