Ik zit de laatste weken regelmatig te lezen in het werk en studie forum en ik zie de discussie over interim & selectiekantoren vaak voorbijkomen. Sommige mensen zijn positief, maar veel mensen hebben toch ook heel wat vooroordelen/negatieve ervaringen.
Ik werk zelf bij een interim & selectiekantoor en elke keer als ik soms iets lees, dan moet ik toch even zuchten over meningen: Zoals mensen die daar werken zijn lui, doen geen moeite, nodigen me alleen maar uit voor mij in te schrijven, zijn mensen die gewoon de flair en dergelijke boekjes lezen en niet met de mensen bezig zijn, enz.
Ik zelf werk nu momenteel een half jaar voor een kantoor en ik heb na 4 maanden werkzaam te zijn onlangs zelfs een gloednieuw kantoor mee opgestart, ik ben dus zeker nog niet de persoon met de jarenlange ervaring, maar ik ken het wel en wee wel van een kantoor.
Ik weet overigens ook wel dat niet elk kantoor hetzelfde is naar mensen toe. Zo zijn er in onze sector enkel grootkantoren met een vrij slechte naam, maar dat lijkt me in elke sector wel.
Dus ik vroeg me af wat op 9Lives de algemene meningen en ervaringen zijn met interim kantoren. Ik ben niet van plan om zo waar elk argument dat er gegeven gaat worden te weerleggen, maar dan leer ik misschien ook weer eens iets bij.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren