Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    0

Kameraanvraag VUB, inschrijving vereist?

Beste,

ik ben op zoek naar mensen die momenteel, of in het verleden, gestudeerd hebben aan de VUB en tevens daar op kot hebben gezeten.

Ik zit momenteel in mijn derde en laatste jaar Toegepaste Informatica aan de Hogeschool Gent en wens volgend jaar mij aan de VUB in te schrijven voor Master Toegepaste Informatica.

Ik contacteerde deze week de huisvesting om te vragen van wanneer ik mijn aanvraag kan indienen. Hierbij vertelde ik dat ik dus momenteel nog student ben aan Hogent en dus nog niet ingeschreven ben aan de VUB.
    Als antwoord krijg ik van deze persoon dat ik vanaf nu al kan inschrijven.

Op het aanvraagformulier staat er wel een invulveld 'rolnummer' en dat heb ik dus (nog) niet.

Daarom wou ik even via deze weg vragen aan jullie of ik mij verplicht eerst moet inschrijven aan de VUB alvorens ik een kameraanvraag kan doen.

Alvast bedankt!

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Bel even terug naar de huisvesting.

Wat is de kans dat je daar een beter antwoord gaat krijgen dan hier?

Member
    iTrader
    0
    Je moet je niet eerst inschrijven (mss bellen voor de zekerheid). Toch maar even zeggen dat de kans klein is dat je een kamer zal krijgen. De eerstejaarstudenten hebben namelijk voorrang en ook die hun kot blijven verder huren krijgen voorrang etc...
    Laatst gewijzigd door MO_okes; 16 april 2012 om 14:11

Approved 9-lifer tha_rippa1be's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MO_okes Bekijk bericht
    Je moet je niet eerst inschrijven (mss bellen voor de zekerheid). Toch maar even zeggen dat de kans klein is dat je kamer zal krijgen. De eerstejaarstudenten hebben namelijk voorrang en ook die hun kot blijven verder huren krijgen voorrang etc...
    Inderdaad, studenten worden in 3 of 4 categorieŽn ondergedeeld, waarvan eerstejaars en verder studerende in de eerste 2 zitten en schakelstudenten in de allerlaatste.

Ik heb toen ik schakel was een brief aangekregen waar in stond dat er een kot op de campus was vrij gekomen maar dat was ergens halverwege het jaar (toen ik al een kot buiten de VUB had gevonden).

Zeker aan het begin van het jaar is de kans zo goed als nul om een campuskot te kunnen krijgen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten