Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    0

Question Studiekeuze - Bachelor Leraar Secundair/Bouw/Mechanisch ontwerp en productie

Hallo iedereen,

Ik ben 18jaar oud, en nu reeds een half jaar bezig met een bachelor leraar secundair met als vakken Techniek & Elektriciteit, nu merk ik dat de studie echter weinig bijbrengt aan mijn kennis en dit best saai wordt, al het werk dat ik moet doen voor school zijn in mijn ogen nutteloze taken, ik zou veel liever wat blokken/kennis vergaren.
    Ik heb voor een leraren opleiding gekozen omdat ik graag met mensen omga en omdat ik dacht dat moeilijkere studies niet haalbaar gingen zijn door mijn combinatie met sport op hoog niveau (20u trainen/week)

Nu vroeg ik me af, ik heb in het middelbaar Mechanische vormgevingstechnieken gestudeerd (TSO).
    Of een Bachelor Bouw of Mechanische Ontwerp en Productie (MOTP), haalbaar zou zijn, aangezien ik geen sterke wiskunde of chemie achtergrond heb door mij TSO opleiding, iemand hier ervaring mee?

+ Heb al wat informatie vergaart op het internet maar heb geen duidelijk beeld van wat je met MOTP kunt doen later?

Member
    iTrader
    0
    BUMP, er moet toch iemand mij een beetje kunnen helpen?

Member Fanaat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kwam dit toevallig tegen: Studeren + topsport | Karel de Grote-Hogeschool.
    Ik weet niet of jij hieronder valt?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fanaat Bekijk bericht
    Ik kwam dit toevallig tegen: Studeren + topsport | Karel de Grote-Hogeschool.
    Ik weet niet of jij hieronder valt?
    Ja, zit momenteel op KAHO SINT-LIEVEN in sint-niklaas en daar heb ik een topsportstatuut dus ik denk dat ze op andere scholen daar ook niet moeilijk over gaan doen.

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rasvatri Bekijk bericht
    aangezien ik geen sterke wiskunde of chemie achtergrond heb door mij TSO opleiding, iemand hier ervaring mee?
    Sowieso beginnen ze vanaf nul. Wat de anderen voornamelijk als voorsprong hebben op jou is snelheid. Hiermee bedoel ik als je 3uur krijgt voor een examen, dan zal jij er zo goed als 3 van nodig hebben, terwijl de anderen hun examen voor de tweede keer aan het controleren zijn.

Ook de echt meer wiskundige modules/vakken komen maar in het twee of derde jaar. Je zal dus gradueel meegroeien met de mensen die >=6uur wiskunde gekregen hebben. En op snelheid kan je trainen door veel te oefenen..

Zelf heb ik maar 4uur wiskunde gekregen in het TSO en heb toch mijn bachelor met glans kunnen afmaken.

M.a.w. niets om je druk in te maken als je de juiste ingesteldheid hebt.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraggie Bekijk bericht
    Zelf heb ik maar 4uur wiskunde gekregen in het TSO en heb toch mijn bachelor met glans kunnen afmaken.
    En jij hebt MOPT gevolgd?
    + ik heb maar 2uur gehad he, niks van differentialen etc...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten