Pagina 6 van 310 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste
    Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Schitterend telefoontje gehad vrijdag

Interim: Zullen eerst uw gegevens in uw cv nog eens overlopen of dat nog allemaal klopt
    Ik: ja geen probleem
    Interim: Uw adres is nog steeds hetzelfde ?
    Ik: Inderdaad, straat + adres
    Interim: Dat telefoonnummer klopt ook nog steeds ?
    Ik: Op welk nummer belt u me nu ?

Ik hoorde hem onder zijne bureau kruipen
    Dat laatste geloof ik niet. Ik heb 3 zomers als vakantiejob in een interimkantoor gewerkt. Dat zijn standaard vragen. Meestal krijgen die massa's volk over de vloer (of over de telefoon). Na een tijd wordt dat gewoon een automatisme. Onder het bureau kruipen? Ik zou gewoon zoiets hebben van "meh, k next question".
    non plus ultra

profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Snel hier effe vragen;
    Ik ben momenteel nog student, als ik mij uitschrijf en inschrijf bij de vdab, heb ik dan nog recht op kindergeld?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    zolang je in je wachttijd (allez, "inschakelingstijd") zit, ja.

Studiebeurs moet wel terugbetaald worden voor de studiepunten die je niet volgt.
    Sent From My Brain Using Common Sense

Nighth4wkske's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den Deze Bekijk bericht
    Momenteel heb ik weer ff zo'n 'down'-moment.
    Al een tijdje aan het uitkijken naar een andere job, maar ik vind zeer weinig jobs waarvan ik echt zeg 'dat is dé job'.
    Ik heb momenteel bijna 7 jaar ervaring in de transportsector maar ik ben op zoek naar iets in de logistiek. Blijkbaar veel makkelijker gezegd dan gedaan.
    En voor sommige jobs als bvb logistiek coördinator vragen ze een diploma handelswetenschappen, serieus...

Eigenlijk mag ik niet klagen, want ik heb nog werk (en goeie collega's), maar mijn job is de vrij brainless, altijd hetzelfde
    En veel van die chauffeurs die komen gewoon mijn strot uit.
    Je legt iets uit en dan doen ze alles averechts, gewoon om zot te worden...
    Denk dat dit niet het juiste moment is om logistieke jobs te zoeken.. Ben ook momenteel aan het zoeken in de logistieke sector maar vind ook niet direct iets, meestal is de jobinhoud veel te saai.. hele dag cmr’s invullen bv, no thanks (met alle respect natuurlijk voor de mensen die het wel moeten doen)
    En dat diploma is zever.. Ben ook al een paar functies tegen gekomen waar men een master vraagt maar de inhoud van een job staat gelijk aan een bachelor opleiding. Hetzelfde in jouw geval, ac bachelor voor een coordinator functie haha
    Just keep trying i guess :P
    PSN: jorisvdz
    LoL: Viconea

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nighth4wkske Bekijk bericht
    Denk dat dit niet het juiste moment is om logistieke jobs te zoeken.. Ben ook momenteel aan het zoeken in de logistieke sector maar vind ook niet direct iets, meestal is de jobinhoud veel te saai.. hele dag cmr’s invullen bv, no thanks (met alle respect natuurlijk voor de mensen die het wel moeten doen)
    En dat diploma is zever.. Ben ook al een paar functies tegen gekomen waar men een master vraagt maar de inhoud van een job staat gelijk aan een bachelor opleiding. Hetzelfde in jouw geval, ac bachelor voor een coordinator functie haha
    Just keep trying i guess :P
    Logistiek is altijd al shit geweest. Heb hierdoor 1 jaar verkloot.
    Saaiere jobinhoud bestaat er niet dan logistiek, kunt nog beter wc-meneer worden dan.

Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbreak Bekijk bericht
    Logistiek is altijd al shit geweest. Heb hierdoor 1 jaar verkloot.
    Saaiere jobinhoud bestaat er niet dan logistiek, kunt nog beter wc-meneer worden dan.
    Het is te zien wat hé, op bureau lijkt me dat maar saai, maar op de werkvloer is dit helemaal anders
    Specs: Intel I5 2500K | Asus P8P67 Pro | Kingston HyperX 16 GB (2 x 8 GB) | Asus GTX670 DirectCU2 2 GB GDDR5 @ SLI | Crucial RealSSD m4 SSD 256 GB | Logitech Z5500 5.1 | Creative X-FI Titanium Fatality Pro | Seasonic X-850 Watt Gold | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell U3011 30" | Windows 7 Home Premium 64 Bit (NL) | Logitech Z5500 5.1

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clarkske Bekijk bericht
    Het is te zien wat hé, op bureau lijkt me dat maar saai, maar op de werkvloer is dit helemaal anders
    Ja met een 'clarkske' is dat zeker nog leuk enal, magazijnier gaat ook nog, maar op kantoor is het moordend. En door hun schuld zit ik nu nog 5maanden op mijn gat hier.

xbarry's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik werk momenteel als magazijnier ik moet zelf zeggen zo geweldig is het toch niet niets van uitdaging, hele dage bestellingen klaarzetten en camoins vullen en leeg rijden goed voor even maar voor lange tijd nee bedankt

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xbarry Bekijk bericht
    Ik werk momenteel als magazijnier ik moet zelf zeggen zo geweldig is het toch niet niets van uitdaging, hele dage bestellingen klaarzetten en camoins vullen en leeg rijden goed voor even maar voor lange tijd nee bedankt
    Simpel apenwerk is toch ook goed, alvast beter dan bandwerk. Ik zou graag nog een paar maand magazijnier zijn (en dan stoppen, inderdaad).

iTrader
    1 (100%)
    Ze hebben mij gevraagd voor in een glasbedrijf rond de 13/uur : o

belgianreaver's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik heb meer dan een half jaar gezocht voor een deftige job in een pc en multimedia gerelateerde winkel aangezien ik Informaticabeheer had gestudeerd in het middelbaar en daarna ben gestopt. Ik heb verschillende sollicitatiegesprekken gehad maar er werd altijd iemand aangenomen met meer ervaring. Ik ben dan voorlopig bij Supra Bazar gaan werken maar ik was er weg na 3 weken omdat de collega's niet van de snuggerste waren en mijn werk meteen gedaan was zodat ik de hele dag mocht rondlopen en verfpotten afkuisen met een vod. Sinds ik daar weg ben heb ik besloten dat ik in september gewoon hogeschool ga doen, een lerarenopleiding Engels - Nederlands ga volgen en leraar ga worden, dat interesseert me tenminste.
    I love you mom and I always will

Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xbarry Bekijk bericht
    Variatie is idd belangrijk, ik heb het geluk dat dit wel zo is bij mij, maar ik zou dat ook niet kunnen om heel m'n leven op 1 bedrijf te zitten.
    Nu ja, in die sector is er genoeg werk denk ik zo
    Specs: Intel I5 2500K | Asus P8P67 Pro | Kingston HyperX 16 GB (2 x 8 GB) | Asus GTX670 DirectCU2 2 GB GDDR5 @ SLI | Crucial RealSSD m4 SSD 256 GB | Logitech Z5500 5.1 | Creative X-FI Titanium Fatality Pro | Seasonic X-850 Watt Gold | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell U3011 30" | Windows 7 Home Premium 64 Bit (NL) | Logitech Z5500 5.1

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgianreaver Bekijk bericht
    Ik heb meer dan een half jaar gezocht voor een deftige job in een pc en multimedia gerelateerde winkel aangezien ik Informaticabeheer had gestudeerd in het middelbaar en daarna ben gestopt. Ik heb verschillende sollicitatiegesprekken gehad maar er werd altijd iemand aangenomen met meer ervaring. Ik ben dan voorlopig bij Supra Bazar gaan werken maar ik was er weg na 3 weken omdat de collega's niet van de snuggerste waren en mijn werk meteen gedaan was zodat ik de hele dag mocht rondlopen en verfpotten afkuisen met een vod. Sinds ik daar weg ben heb ik besloten dat ik in september gewoon hogeschool ga doen, een lerarenopleiding Engels - Nederlands ga volgen en leraar ga worden, dat interesseert me tenminste.
    Leerkracht worden is een van de slechtste dingen die u kan overkomen. Meestal na een paar jaar of vroeger HATEN die leerkrachten hun job + hun leerlingen.
    Ik zie er genoeg die met dikke tegenzin komen lesgeven in meerdere scholen. Je zult de eerste niet zijn die het gevoel nog zult meemaken.

Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Leerkracht worden is een van de slechtste dingen die u kan overkomen. Meestal na een paar jaar of vroeger HATEN die leerkrachten hun job + hun leerlingen.
    Ik zie er genoeg die met dikke tegenzin komen lesgeven in meerdere scholen. Je zult de eerste niet zijn die het gevoel nog zult meemaken.
    Zever, wel is het zo dat er velen de positie van de leerkracht (welk soort dan ook) zwaar onderschatten, zeker als beginneling. Wanneer je dan op plaatsen komt waar je niet graag staat en er niks aan doet dan ga je aan'n ontzettend snel tempo verzuren, ja.

Maar is dat principe niet van toepassing op werknemers in andere branches ook? Wanneer je ergens niet graag werkt, doe er dan iets aan, mogelijkheden genoeg. Of het op het vlak van stabiliteit een goede keuze is, is een andere vraag, maar je moet de zwakte van velen die je rond je ziet niet als algemene tendens gaan bestempelen.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    mag ik even vragen hoe oud & welke levenservaring je hebt om dat te kunnen zeggen?
    Sent From My Brain Using Common Sense

Pagina 6 van 310 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten