Pagina 5 van 200 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 3988
    Member Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbreak Bekijk bericht
    Logistiek is altijd al shit geweest. Heb hierdoor 1 jaar verkloot.
    Saaiere jobinhoud bestaat er niet dan logistiek, kunt nog beter wc-meneer worden dan.
    Het is te zien wat h, op bureau lijkt me dat maar saai, maar op de werkvloer is dit helemaal anders

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clarkske Bekijk bericht
    Het is te zien wat h, op bureau lijkt me dat maar saai, maar op de werkvloer is dit helemaal anders
    Ja met een 'clarkske' is dat zeker nog leuk enal, magazijnier gaat ook nog, maar op kantoor is het moordend. En door hun schuld zit ik nu nog 5maanden op mijn gat hier.

Member xbarry's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik werk momenteel als magazijnier ik moet zelf zeggen zo geweldig is het toch niet niets van uitdaging, hele dage bestellingen klaarzetten en camoins vullen en leeg rijden goed voor even maar voor lange tijd nee bedankt

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xbarry Bekijk bericht
    Ik werk momenteel als magazijnier ik moet zelf zeggen zo geweldig is het toch niet niets van uitdaging, hele dage bestellingen klaarzetten en camoins vullen en leeg rijden goed voor even maar voor lange tijd nee bedankt
    Simpel apenwerk is toch ook goed, alvast beter dan bandwerk. Ik zou graag nog een paar maand magazijnier zijn (en dan stoppen, inderdaad).

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Ze hebben mij gevraagd voor in een glasbedrijf rond de 13/uur : o

Approved 9-lifer belgianreaver's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik heb meer dan een half jaar gezocht voor een deftige job in een pc en multimedia gerelateerde winkel aangezien ik Informaticabeheer had gestudeerd in het middelbaar en daarna ben gestopt. Ik heb verschillende sollicitatiegesprekken gehad maar er werd altijd iemand aangenomen met meer ervaring. Ik ben dan voorlopig bij Supra Bazar gaan werken maar ik was er weg na 3 weken omdat de collega's niet van de snuggerste waren en mijn werk meteen gedaan was zodat ik de hele dag mocht rondlopen en verfpotten afkuisen met een vod. Sinds ik daar weg ben heb ik besloten dat ik in september gewoon hogeschool ga doen, een lerarenopleiding Engels - Nederlands ga volgen en leraar ga worden, dat interesseert me tenminste.

Member Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xbarry Bekijk bericht
    Variatie is idd belangrijk, ik heb het geluk dat dit wel zo is bij mij, maar ik zou dat ook niet kunnen om heel m'n leven op 1 bedrijf te zitten.
    Nu ja, in die sector is er genoeg werk denk ik zo

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgianreaver Bekijk bericht
    Ik heb meer dan een half jaar gezocht voor een deftige job in een pc en multimedia gerelateerde winkel aangezien ik Informaticabeheer had gestudeerd in het middelbaar en daarna ben gestopt. Ik heb verschillende sollicitatiegesprekken gehad maar er werd altijd iemand aangenomen met meer ervaring. Ik ben dan voorlopig bij Supra Bazar gaan werken maar ik was er weg na 3 weken omdat de collega's niet van de snuggerste waren en mijn werk meteen gedaan was zodat ik de hele dag mocht rondlopen en verfpotten afkuisen met een vod. Sinds ik daar weg ben heb ik besloten dat ik in september gewoon hogeschool ga doen, een lerarenopleiding Engels - Nederlands ga volgen en leraar ga worden, dat interesseert me tenminste.
    Leerkracht worden is een van de slechtste dingen die u kan overkomen. Meestal na een paar jaar of vroeger HATEN die leerkrachten hun job + hun leerlingen.
    Ik zie er genoeg die met dikke tegenzin komen lesgeven in meerdere scholen. Je zult de eerste niet zijn die het gevoel nog zult meemaken.

Member Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Leerkracht worden is een van de slechtste dingen die u kan overkomen. Meestal na een paar jaar of vroeger HATEN die leerkrachten hun job + hun leerlingen.
    Ik zie er genoeg die met dikke tegenzin komen lesgeven in meerdere scholen. Je zult de eerste niet zijn die het gevoel nog zult meemaken.
    Zever, wel is het zo dat er velen de positie van de leerkracht (welk soort dan ook) zwaar onderschatten, zeker als beginneling. Wanneer je dan op plaatsen komt waar je niet graag staat en er niks aan doet dan ga je aan'n ontzettend snel tempo verzuren, ja.

Maar is dat principe niet van toepassing op werknemers in andere branches ook? Wanneer je ergens niet graag werkt, doe er dan iets aan, mogelijkheden genoeg. Of het op het vlak van stabiliteit een goede keuze is, is een andere vraag, maar je moet de zwakte van velen die je rond je ziet niet als algemene tendens gaan bestempelen.

JPV
    JPV is offline
    Approved 9-lifer JPV's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    mag ik even vragen hoe oud & welke levenservaring je hebt om dat te kunnen zeggen?

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    mag ik even vragen hoe oud & welke levenservaring je hebt om dat te kunnen zeggen?
    Irrelevant, leerling van een school zijn geweest is al meer dan genoeg (en enkele kennissen die leerkracht zijn).

Leerkracht zijn is werkelijk een van de slechtste beroepen die je kan kiezen en ze krijgen niet eens een firmawagen voor al hun prestaties. Het zijn vooral de leerlingen die tegenwoordig niet deugen.

Ik kan momenteel zoveel verhalen van situaties bedenken waarbij leerkrachten hun job vervloekten.

edit: kan mij zelfs 2 leerkrachten herinneren die in klas gewoon begonnen te wenen door een kwestie/leerling. Als je zo uw geld moet verdienen... Natuurlijk waren het wel vrouwen, die nog jong waren
    Plus dan zijn er nog andere omstandigheden, zoals hoge kans op burnout, hoge kans op stemproblemen, hees zijn...

Member thecoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Irrelevant, leerling van een school zijn geweest is al meer dan genoeg (en enkele kennissen die leerkracht zijn).

Leerkracht zijn is werkelijk een van de slechtste beroepen die je kan kiezen en ze krijgen niet eens een firmawagen voor al hun prestaties. Het zijn vooral de leerlingen die tegenwoordig niet deugen.

Ik kan momenteel zoveel verhalen van situaties bedenken waarbij leerkrachten hun job vervloekten.

edit: kan mij zelfs 2 leerkrachten herinneren die in klas gewoon begonnen te wenen door een kwestie/leerling. Als je zo uw geld moet verdienen... Natuurlijk waren het wel vrouwen, die nog jong waren
    Plus dan zijn er nog andere omstandigheden, zoals hoge kans op burnout, hoge kans op stemproblemen, hees zijn...
    zoals hier boven al vermeld is dikke zever mijn zus is beginnend leerkracht en doet haar werk graag. Mensen die vaak klagen over hun beroep zijn mensen die het niet graag doen en geen voldoening krijgen uit hun beroep. en je kan leerlingen wel motiveren als je de rotte appels er uit haalt (wat een goede leerkracht kan)

Member SysRq's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaar.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thecoon Bekijk bericht
    zoals hier boven al vermeld is dikke zever mijn zus is beginnend leerkracht en doet haar werk graag. Mensen die vaak klagen over hun beroep zijn mensen die het niet graag doen en geen voldoening krijgen uit hun beroep. en je kan leerlingen wel motiveren als je de rotte appels er uit haalt (wat een goede leerkracht kan)
    Ja want uw zus is representatief voor iedereen

Nochtans zei ik duidelijk "na een aantal jaar", misschien moet je uw lettertype vergroten, dan lees je beter.

Member thecoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja want uw zus is representatief voor iedereen

Nochtans zei ik duidelijk "na een aantal jaar", misschien moet uw lettertype vergroten, dan lees je beter.
    http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/...-here-meme.png

zoals ik al zei een goede leerkrachten kan leerlingen motiveren zodat ze het leven van een leerkracht wel aangenaam kan maken.

PS: gefaald voor leerkracht opleiding
    Laatst gewijzigd door thecoon; 22 maart 2012 om 21:57

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Natuurlijk, als uw leerlingen een bende idioten zijn die niets anders doen dan op de zenuwen werken van leerkrachten is het idd normaal da ze soms is ne mental breakdown krijgen.

JPV
    JPV is offline
    iTrader
    2 (100%)
    ik zal m'n kleine binnen enkele jaren haar mening vragen over het beroep van leerkracht. Tot daar uw argument.

Jij knt een paar leerkrachten en bent leerling geweest. Wel, je behoort bij de waarschijnlijk 10 miljoen Belgen die leerkrachten kent en leerling geweest is. Proficiat.

Vreemd dat hier bijna iedereen anders reageert dan jij. Zou je "irrelevant" dan misschien toch relevant zijn?

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    ik zal m'n kleine binnen enkele jaren haar mening vragen over het beroep van leerkracht. Tot daar uw argument.

Jij knt een paar leerkrachten en bent leerling geweest. Wel, je behoort bij de waarschijnlijk 10 miljoen Belgen die leerkrachten kent en leerling geweest is. Proficiat.

Vreemd dat hier bijna iedereen anders reageert dan jij. Zou je "irrelevant" dan misschien toch relevant zijn?
    Dat is omdat ze niet beter weten en omdat tegenwoordig wereldverbeteraars hip zijn (zie buscrash Lommel).
    Ik ben in meerdere scholen geweest (ook Syntra) en ik trek uit elke school dezelfde conclusie.
    Plus, hoe verklaar je dan de hoge kans op burnouts bij leerkrachten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thecoon Bekijk bericht
    http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/...-here-meme.png

zoals ik al zij een goede leerkrachten kan leerlingen motiveren zodat ze het leven van een leerkracht wel aangenaam kan maken.

PS: gefaald voor leerkracht topleiding
    Zoals ik al 'zij'.
    Moet ik nu ook een cool prentje gaan zoeken op google om ermee uit te schijnen dat je een dwaas bent?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht
    Natuurlijk, als uw leerlingen een bende idioten zijn die niets anders doen dan op de zenuwen werken van leerkrachten is het idd normaal da ze soms is ne mental breakdown krijgen.
    Ik ben nooit opleiding leerkracht begonnen, ik was gelukkiger slimmer dan dat.

Member Nerath's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Grappig genoeg is de kans op een burnout bij leerkrachten zo hoog omdat het een categorie mensen is die enerzijds heel idealistisch zijn maar waar de praktische kant van het verhaal vaak niet meewerkt.

Voor we te veel derailen van het originele doel van dit topic wil ik wel nog even meegeven dat het leven als leerkracht niet zo zwart is als je wil voorstellen.
    Ja, het heeft ups en downs en deze volgen elkaar waarschijnlijk vaker op dan bij het gemiddeld beroep, maar dat is daarom niet slecht.

Jouw ervaringen maken jouw wereld, maar niemand dwingt je om mensen hun ervaring op dergelijke agressieve manier te gaan aanvallen.
    Ik sta elke dag voor de klas, ik voel het aan m'n stem en aan m'n rug, ook als jongeling. Soms is het zwaar, soms niet, zoals dat bij alles het geval is. Maar er zijn meer dan genoeg momenten waarbij ik voldoening kan halen uit de job.

Punt is, indien je een job graag doet, dan zal deze niet te zwaar worden. Maar laat mensen daar alsjeblieft zelf over beslissen en op zijn minst een genuanceerd beeld meegeven wanneer we onze mening verkondigen.

JPV
    JPV is offline
    iTrader
    2 (100%)
    Dat is omdat ze niet beter weten en omdat tegenwoordig wereldverbeteraars hip zijn (zie buscrash Lommel).
    Ik ben in meerdere scholen geweest (ook Syntra) en ik trek uit elke school dezelfde conclusie.
    tenzij je verschillende diploma's hebt behaald, lijkt me de conclusie die je trekt uit je eigen problemen te komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbreak
    Plus, hoe verklaar je dan de hoge kans op burnouts bij leerkrachten?
    burn-out heeft niet noodzakelijk iets te maken met het haten van je job+leerlingen.

In Syntra krijg je trouwens niet noodzakelijk les van leerkrachten (toch niet noodzakelijk pedagogisch gediplomeerde leerkrachten).

Kans is groot dat jij, na je pubertijd, (in verhouding) maar weinig pedagogisch gediplomeerde leerkrachten tegenkwam indien je BSO+7e jaar TSO + syntra gedaan hebt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten