Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 167
    Member Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    laatst was int nieuws dat er blijkbaar heel erg veel studenten verpleegkunde gaan studeren....
    dat is alleen maar mooi
    ''War is hell, and hell is for heroes''

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Bekijk bericht
    laatst was int nieuws dat er blijkbaar heel erg veel studenten verpleegkunde gaan studeren....
    dat is alleen maar mooi
    En hoeveel studeren er af????
    Als je enige motivatie werkzekerheid is, dan ben je slecht bezig en zal je het niet lang volhouden.

iTrader
    27 (100%)
    idd.. hoeveel er afstuderen?
    dat stond er niet bij... Maar dat komt door de vdab o.a.... geen slecht initiatief..

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

Member
    iTrader
    0
    Ik doe zelf verpleegkunde aan de PHL en uit ervaring weet ik dat bijna de helft stopt of overgaat naar A2 nog voor februari in het eerste jaar. Denk dus goed na over wat je doet, want de slaagkansen zijn eigenlijk best laag, vind ik. Hoewel ik vond dat ze best snel afhaken... Maar je weet toch dat je kan overgaan naar A2 als A1 niet lukt in het eerste jaar in februari zonder dat je daar dat deel nog voor moet bijmaken?

iTrader
    27 (100%)
    en dat zal dan in het pivh zijn? een ex klasgenoot is meteen naar a2 gegaan, pivh. Hij zei dat het pivh eigenlijk verbonden is met de phl.. dus via de phl kan je in het pivh komen

Member
    iTrader
    0
    Of die echt verbonden zijn, weet ik niet zeker. Het is wel zo dat de gebouwen eigenlijk in elkaar overlopen, maar ze horen niet bij elkaar. Pivh is geen onderdeel van PHL, als je het zo bedoelt. Maar ze worden wel aan elkaar gelinkt voor mensen die overgaan van A1 naar A2.
    Trouwens, stel nu dat je je hele jaar A1 verknoeit en je wil toch nog A2 gaan doen, dan mag je in principe pas in de helft van het eerste jaar van A2 beginnen. Dus als je twijfelt, maar toch graag wil starten met A1, probeer het dan gewoon. Ik ben pas voor de kerstvakantie ingestroomd in A1 en heb hard moeten knokken voor alles bij te werken, maar ondertussen heb ik nog altijd geen herexamens, dus da's wel een voorbeeld dat het echt lukt.
    Ik denk persoonlijk gewoon dat het enorm onderschat wordt en dat er daarom zoveel afvallen het eerste jaar.

Member
    iTrader
    0
    in het 2de jaar vallen er ook wat mensen die plots beseffen dat vpk niets voor hen is.

Via de VDAB zijn er mensen bij die alleen denken aan werkzekerheid. Eénmaal ze horen wat een vpk'e verdient stoppen ze ermee.

Member
    iTrader
    0
    ik hoop echt dat dat voor mij niet het geval is. Ik doe mijn stage heel graag en ik ben ook vastbesloten nog verder te studeren als OK.
    Zo slecht verdient een vpk'e toch niet?

iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverLetGo Bekijk bericht
    Of die echt verbonden zijn, weet ik niet zeker. Het is wel zo dat de gebouwen eigenlijk in elkaar overlopen, maar ze horen niet bij elkaar. Pivh is geen onderdeel van PHL, als je het zo bedoelt. Maar ze worden wel aan elkaar gelinkt voor mensen die overgaan van A1 naar A2. Trouwens, stel nu dat je je hele jaar A1 verknoeit en je wil toch nog A2 gaan doen, dan mag je in principe pas in de helft van het eerste jaar van A2 beginnen. Dus als je twijfelt, maar toch graag wil starten met A1, probeer het dan gewoon. Ik ben pas voor de kerstvakantie ingestroomd in A1 en heb hard moeten knokken voor alles bij te werken, maar ondertussen heb ik nog altijd geen herexamens, dus da's wel een voorbeeld dat het echt lukt.
    Ik denk persoonlijk gewoon dat het enorm onderschat wordt en dat er daarom zoveel afvallen het eerste jaar.
    het vetgedrukte is wat ik bedoelde

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eivlys Bekijk bericht
    in het 2de jaar vallen er ook wat mensen die plots beseffen dat vpk niets voor hen is.

Via de VDAB zijn er mensen bij die alleen denken aan werkzekerheid. Eénmaal ze horen wat een vpk'e verdient stoppen ze ermee.
    Ja.. toen ik naar de infosessie ging, zag ik alleen mensen van boven de 30.. en op een paar jongeren na. Dat waren er misschien maar een 6-tal..en die kamer zat behoorlijk vol.

Wat verdient een beginnende A1 dan int ziekenhuis per uur? Volgens de barema's, de shiften, de premie's.. etc

Approved 9-lifer rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    85 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Was is het voordeel dan om dat via de VDAB te doen dan? Betalen die dan je inschrijving ofzo?
    idd cursussen,stagekledij,... enzo ook
    "De meeste turken die ik ontmoet heb zijn: lelijk, leugenachtig, extreem patriottisch, niet in staat om zichzelf en hun land objectief te bekijken en meer."
    "Het is blijkbaar "racistisch" om een groot deel van een volk lelijk, oneerlijk en patriotisch te vinden"
    Pokem0ng

Member
    iTrader
    0
    Wel, eigenlijk weet ik dat niet.. Toen ik aan mijn eerste studiekeuze begon, dacht ik enkel aan het geld dat ik met die job zou verdienen. Toen ik mijn hart volgde en voor vpk koos, heb ik er nooit bij stilgestaan of je nu veel of weinig verdient. Er zijn trouwens zoveel verschillende mogelijkheden in de vpk dat je er niet echt een getal op kan kleven. Heb je een bepaalde voorkeur van waar je uiteindelijk terecht wil komen?

iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverLetGo Bekijk bericht
    Wel, eigenlijk weet ik dat niet.. Toen ik aan mijn eerste studiekeuze begon, dacht ik enkel aan het geld dat ik met die job zou verdienen. Toen ik mijn hart volgde en voor vpk koos, heb ik er nooit bij stilgestaan of je nu veel of weinig verdient. Er zijn trouwens zoveel verschillende mogelijkheden in de vpk dat je er niet echt een getal op kan kleven. Heb je een bepaalde voorkeur van waar je uiteindelijk terecht wil komen?
    Dan hoop ik voor de mensen die stoppen met de opleiding vpk, dat ze niet de logistiek ingaan.. want daar verdien je NOG minder

like i said.. ziekenhuisverpleegkundige... dit omwille van de brandweer.. Kan ik mijn ervaring ook daar toepassen. Ik zie mijzelf niet de psychiatrische, pediatrische of geriatrische doen...

Member
    iTrader
    0
    Als je verder gaat in de vpk, je opwerken of verder studeren, verdien je wel meer, denk ik.
    Hoeveel verdienen verpleegkundigen? | Vacature.com
    Misschien helpt dit je?

iTrader
    27 (100%)
    ik heb vacature altijd al een entertainment site gevonden.. nooit echt.. accuraat met de werkelijkheid...
    ma als dat klopt.. dan zal ik int begin sowieso al 200 a 300 euro bruto meer verdienen dan wat ik nu verdien als ik een volle maand werk

Member
    iTrader
    0
    Ik ben best wel wat teleurgesteld. Rijk zullen we er nooit van worden, helaas. Weet iemand wat hoger opgeleide vpk verdienen? Zoals mensen die op spoed werken? Of in de OK?

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten