Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 167
    Member Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    ik hoop dat jullie positief nieuss krijgen. Ik moet morgen naar de vdab, kijken of ik mij al MAG inschrijven. eind juni ben ik officieel pas 2 jaar van school af. Maar wil ook weer niet te laat zijn met inschrijvingen....
    ''War is hell, and hell is for heroes''

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anoniem... Bekijk bericht
    Hey! Dan zullen we elkaar wel tegenkomen. Ik heb ook een uitnodiging gekregen voor vrijdag 2/3. Heb jij diezelfde dag nog een gesprek? Spannend!
    Hey, oh leuk ik kom ook vrijdag. Ja ik heb daarna ook een gesprek. Amai ik ben super zenuwachtig.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lynneke Bekijk bericht
    Hey, oh leuk ik kom ook vrijdag. Ja ik heb daarna ook een gesprek. Amai ik ben super zenuwachtig.
    Het gesprek stelt eig niets voor

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eivlys Bekijk bericht
    Het gesprek stelt eig niets voor
    Nee? Wat vragen ze dan allemaal? Ben jij de opleiding aan het volgen?

Groetjes

Member
    iTrader
    0
    Nee? Wat vragen ze dan allemaal? Ben jij de opleiding aan het volgen?

Groetjes
    Hoi momenteel zit ik in de 2de jaar bachelor vpk'e via VDAB. De vragen ( na de informatiedag) waren eig je motivatie om dit opleiding te doen met name: wat houdt dat beroep in? Ben je bereid om kots om te kuisen?

Member
    iTrader
    0
    Toch wel best spannend allemaal! @ Eivlys: Hoe bevalt de opleiding je tot nu toe? Nog steeds tevreden van je keuze? Waren die twee weken "vooropleiding verpleegkunde" die je kreeg, vergelijkbaar met de lessen die je nu krijgt of was dat meer algemene bijkomende informatie over de opleiding op zich @ Lynneke: leuk dat je er morgen bij bent maar waarschijnlijk gaan we elkaar niet "herkennen"

Member
    iTrader
    0
    Hoe heet jij anoniem?ik ben Lynn, blond haar en niet zo groot :-)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eivlys Bekijk bericht
    Hoi momenteel zit ik in de 2de jaar bachelor vpk'e via VDAB. De vragen ( na de informatiedag) waren eig je motivatie om dit opleiding te doen met name: wat houdt dat beroep in? Ben je bereid om kots om te kuisen?
    Ok bedankt :- en valt het wat mee? wat had jij in het middelbaar gestudeerd?

Member
    iTrader
    0
    Hoi Lynn, ik zal je een privébericht sturen.

Member
    iTrader
    0
    Ok bedankt :- en valt het wat mee? wat had jij in het middelbaar gestudeerd?
    TSO diploma - chemie

Member sinisterkills's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Veel geluk met de gesprekken!
    ps. De motivatie gaat niet echt over kots kuisen! Maar dat kan ook al eens voorvallen natuurlijk

Het motivatiegesprek is meer kijken wat je zelf haalbaar acht, ze checken of je weet wat de studies/beroep zullen inhouden..
    Bvb. Weet dat je praktisch + theoretisch onderbouw moet krijgen. Medicatie bedelen, mensen wassen, specifieke vpk handelingen (vb sonderen,inpuitingen,...), verantwoordelijkheid opnemen, weten dat het klote uren zijn om te werken! etc etc

Als vdab student ben je al wat 'ouder' en ze kijken ook of je het echt ziet zitten nog 3 jaar te gaan studeren enzo.
    Ook bevragen ze dingen in de zin van je ingesteldheid naar andere culturen en mensen. Zo een dingen en laat me duidelijk zijn, je moet open staan voor diversiteit!

Laat iets weten hoe het verlopen is !

Ps. Ricky normaal moet je 21 zijn om de opleiding te starten dachtik dus hopelijk ben je dit na 2 jaar van school af te zijn!
    Laatst gewijzigd door sinisterkills; 2 maart 2012 om 16:34
    Pew Pew Laserz everywhere

iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sinisterkills Bekijk bericht

Ps. Ricky normaal moet je 21 zijn om de opleiding te starten dachtik dus hopelijk ben je dit na 2 jaar van school af te zijn!
    FOUT!! je moet 22 zijn OF 2 jaar geleden je school beëindigd hebben. Aangezien dit in juni 2 jaar is, en ik 21 ben... zal ik dat kunnen doen

Ik ben daarstraks naar de vdab gegaan met de vrag of ik mij al mocht inschrijven voor de opleiding en nog steeds als interimmer kan gaan werken. Ze zei me zelfs dat het zelfs wordt aangeraden. She made my day! Maanden thuiszitten zie ik niet zitten... Ik ga denk ik na de eerstvolgende infosessie. Deze vindt plaats op 14/03. En schrijf me dan alvast in. Dan ben ik zeker dat ik voldoende tijd heb voor de inschrijvingen, aangezien de plaatsen beperkt zijn.
    i can't wait

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

Member sinisterkills's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dus je bent al toegelaten? ^^ gratz
    geen tests moeten afnemen? of was het meteen motivatiegesprek? xD
    Pew Pew Laserz everywhere

iTrader
    27 (100%)
    neenee, ik ging zo heel subtiel naar de vdab. Effe klein ik jij verhaal maken

Ik zo: ik ben toch uitkeringsgerechted eh (reverse psychology)
    Zij: dat weet ik niet, jij was toch aant werken
    ik: ja, dat klopt, maar de laatste maanden veel minder
    zij kijkt op het scherm.. ik zie dat je in februari werkzoekend bent
    ik: nee, dat klopt niet, ik heb dat in december aangevraagd, was naar het acv gegaan
    zij: je moet niet naar het acv gaan,je moet naar mij komen
    Ik: ik heb dat gedaan via de vdab site en toen ben ik naar het acv gegaan
    zij: ah ok
    ik zag dat de datum van 12 januari er wel stond, maar dat is denk ik geen probleem, want had het al zelfs vroeger aangevraagd. Moest toen 3 dagen doppen

ik: in januari is het heel rustig geworden op het werk, en toen zag ik op de site dat er een opleiding is tot bachlor in de verpleegkunde

Zij zoekt het op

zij: ja, dat is in hasselt.. en in genk, mag jij kiezen. Welke opleiding heb je gedaan? Want je gaat een heel andere richting uit dan de eerste opleidin die je bij ons hebt gedaan voor heftruckchauffeur.

ik: dat klopt
    zij: werk je nog bij de brandweer
    ik: ja, dat heeft er grotendeels mee te maken dat ik die opleiding wil volgen
    zij: ruk je nog regelmatig uit? ze lacht zo spontaan
    ik: jaja, regelmatig

Eindelijk kom ik tot het punt waar ik kan mijn eigenlijk vraag wilde stellen.
    ik: ik heb daar eigenlijk wel een vraag over. Ik werk momenteel nog als interimmer. Ik kan me nu wel inschrijven, maar ik wil niet maanden thuis zitten. Ik wil er vroeg bij zijn bij de inschrijvingen.
    Zij: je hebt nog voldoende tijd om je in te schrijven, als je je nu inschrijft. Je mag gaan werken, en dat raden we zelfs aan.

she made my day.

Ik mag dus nog gaan werken als ik al ingeschreven ben voor de opleiding.
    Ze heeft m ehet telefoonnummer van de contactpersoon gegeven die voor deze opleiding zorgt. De eerstvolgende infosessie is 14 maart. Ik schrijf me dan gelijk in. Want op de site staat een heleboel verkeerd. Daar stond de consulente zelf van te kijken.

Ik moet maandag even bellen hoelaat de infosessie is, dan kan ik op tijd vertrekken thuis.
    Als alles goed verloopt, op tijd en ik slaag voor de testen (wat deze ook mogen zijn precies) dan begin ik in september op de PHL

iTrader
    27 (100%)
    woensdag 14/03 is er een infosessie omtrent deze opleiding.
    om 9u30 begint deze sessie. Kga me daarna inschrijven voor de opleiding

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten