Kom kom kom. Laten we niet gelijk in het middelbaar beginnen. Als die jongen een normaal leven wil in de blok is dat zijn goed recht en ik wou dat ik dat ook kon.
Het is toch wel vrij veel =/. Zelfs in het middelbaar 10 uren de week.. ? Als ik geen toets had dan deed ik ook niets...
25 uur in de week betekent zowa iedere dag 5 uur ? (ik doe de vrijdag niets en welja ik vergooi altijd wel een zondag of zaterdag). Ik ben content als ik aan 2 uren 'deftig' de dag geraak. De meeste weken toch totaal nie, in de weken dat ik het voel presseren zou ik heel misschien aan 25 geraken.
Ik skip eigenlijk ook bijna alle theorielessen![]()
25 uur per week studeren vind ik toch wel veel? 3,5 uur per dag? Ik probeer tijdens een lesweek altijd mee te zijn met de leerstof door het te herbekijken (lezen+aanduiden). En tijdens het weekend doe ik trouwens weinig , doe dat aanduiden en lezen vooral tijdens de week , de uren tussen de lessen enzo.
Ik had trouwens 4,33 op 6 , ben ik blij genoeg mee![]()
Freaky, ik deed int middelbaar ook gene kloot alsk geen toets had. Ik weet nie hoe het in uw school zit maar wij hadden iedere week zeker een vier toetsen.. plus dan uw taken die ik meetel bij studeren.
En leer eens tellen, 25u de week is een kleine vier uur per dag. Geen 5 uur.
+-, Informatiekunde. Echt hatelijk.
En ik zit ook altijd bij met alles en ga ook nog wel veel weg. In de blok moet ik ook niks meer samenvatten ofzo, echt alleen nog memoriseren. Ik ben ook pro 3 maanden zomervakantie hoor
Maar ik moet wel zeggen dat ik niet zoveel les heb op mijn richting en dat dan misschien ook beter lukt![]()
Geen idee wat je bedoelt, de komma kan wel zo zijn maar het is de crisis die dreigt en heel die vorige zin die managers forceert tot... dus die komma zou gerechtvaardigd zijn op die manier
dus zie ik niet in wat er echt mis is aan de zin naast ietswat onduidelijk. Maar dat is dan ook engels, die maken duizend zinnen in één (al heb ik altijd het kritiek gekregen dit ook te doen in het nederlands)
Oej, korte teentjes![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik u zeg dat ik 2 dagen vergooi, zou dat voor mij resulteren in: 5 dagen en 25 uur. 25/5=...... 5 !
edit: en 4 uur per dag is nog altijd madness![]()
HHHNNNNGGG
Das dan wrs ook de reden dat iedereen zoveel commentaar heeftAls die jongen een normaal leven wil in de blok is dat zijn goed recht en ik wou dat ik dat ook kon.![]()
Der zijn der hier een paar rap op under tenen getrapt
In mijnen tijd hadden we enkel maar examens in juni, da was ganse semesters feesten!
En de jeugd van tegenwoordig met hun 10 is voldoende, toen was dat nog 12.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)