Het wordt tijd dat dat groepswerk gedaan is. Het is echt irritant en gigantisch saai.
Ben aan het overwegen om promotor herinneringsmail te sturen.. Maar het is echt moeilijk om dat zodanig te formuleren dat ik niet ambetant overkom![]()
Vandaag mij verdiepen in de magische wereld van analytisch boekhoudenHeb er eigenlijk wel zin in
![]()
Ik wil ook beginnen studeren, nieuwe dingen bijleren enzo.
Maar ik zit hier nog altijd met dat klote juridisch schrijven bezig.![]()
MYESHHHHHHHHHH.
Geselecteerd om 7 maandjes in Melbourne te gaan studeren. Academiejaar begint daar wel al begin Juli dus tzal afzien zijn maar bon, geweldige motivatieboost wel ^^
Fysica leren
Alles netjes aanduiden
Veel begrepen van de leerstof
Boek dicht en echt geen flauw idee meer wat ik net gedaan had
Ik heb dat met wiskunde en statistiek. Zo mooi alles doornemen, (bijna) alles begrijpen, dicht doen, paar dagen later naar kijken en echt weinig nog van weten. Daarom dat ik mij ook moeilijk kan opladen voor zo'n vakken te leren.
Kleine 2u oefeningen statistiek gemaakt deze voormiddag. Niet slecht.
Hatelijk is da
Fysica en wiskunde zijn echt mijn baalvakken dit semester
Maar als ge dat daarna dan opnieuw doorneemt gaat dat toch veel vlotter? Bij bv. wiskunde kon ik tijd spenderen om iets te begrijpen, eens ik het begreep 3 maand niet meer bekijken en daarna kon ik het na enkele minuten opnieuw. Maar dan wel écht begrijpen natuurlijk, niet gewoon 'oooh ik snap wat ze in dat voorbeeld doen, 'k zal het wel kunnen'![]()
Wrs (hopelijk) wel. Heb het nog nooit 2x doorgenomen. Eerste keer statistiek en wiskunde vorig semester laten vallen (veel spijt van, had echt een ander vak moeten laten vallen, want de helft uit het eerste semester blijft belangrijk en moet je nog steeds kunnen).
Godver, ik heb tijdsdruk nodig! Tijdsdruk!!
Misschien best een boek pakken waar geen slides bijhoren vandaag... Wil toch graag iets gedaan hebben...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)