Oorspronkelijk geplaatst door
Balsaus
Randstad suckt! Adecco is wel goe , daar heb ik weekendwerk in de Delhaize mee gevonden (wel gestopt nu doordat ik het beu was elke zondag om 7u op te staan en dan nog maar voor 5 uur werken amper 40 euro te cashen)
Weet iemand trouwens wat voor vakantiewerk er allemaal is dat niet een maand lang is , maar waar ge max 2 weken kunt werken of gewoon wat losse dagen door heen te zomer? Ik kan sowieso weer terug een maand in de bank gaan werken waar ik vorig jaar vakantiewerk deed , maar ga ik niet meer doen omdat ik al met veel herexamens zit , en het was oersaai , weinig werk , altijd om 6 u op staan omdat ik met de trein naar Brussel moest (voordeel was wel dat het 1440 euro cashte).
Ik dacht aan horeca , daar kunt ge wat losse dagen werken. Daarbij kan ik ook geen maand werken , in juli op vakantie voor 10 dagen en augustus moet ik leren. Een maand bank + augustus leren zou zeer deprimerend zijn

Daarom lijkt mij horeca één van de enigste oplossingen , en daar hebben ze waarschijnlijk wel vaak iemand nodig?