Mijn downloadlimiet van kotnet staat plots terug op 100%. Als de tweede keer op twee weken dat er ongeveer 20% bijkomt.![]()
Mijn downloadlimiet van kotnet staat plots terug op 100%. Als de tweede keer op twee weken dat er ongeveer 20% bijkomt.![]()
Ik moet mij de laatste tijd amper inloggen.![]()
Duitse literatuur - coldplayke : 3-1
Ik ben weer vroeger doorgegaan![]()
Geile boel in Gent.
Het is eventjes wat warmer en hoppa, weeral de irritant luide motorrijders en mensen die het nodig vinden om hun boxen met kutmuziek op hun balkon te zetten.![]()
Normaal konden ze in het auditorium tussen de lessen door van mijn zomermuziek genieten maar kvind mijn ipodboxen nie meer![]()
waar gaan jullie op zoek naar een vakantiejob? kzoek nu een voor de maand juli en kstroop meestal de sites van randstad, vdab, jobat enzo af maar meestal zonder succes...
Altijd langsgaan of bellen. Meerdere keren zelfs. Gewoon tonen da ge wilt werken en ge zult wel iets deftig vinden (zeker zo vroeg nog).
Vorig jaar: in mei pas een account op randstad + vdab gemaakt en aangeduid dat ik graag wou werken. In juli kwamen er dan veel telefoons binnen en had ik snel werk. (daarna nog zeker 4 keer gebeld geweest). Langsgaan heeft geen zin, want dan zeggen ze toch maar dat je via het internet moet zoeken voor studentenjobs.
Dit jaar: Gewoon veel bedrijven mailke gestuurd en met wa geluk komt ge een bedrijf tegen dat een student nodig heeft, zo heb ik het alleszins dit jaar gevondenAl heb ik zeker zo'n 25 bedrijven gemaild waar der maar 2 bedrijven een jobstudent nodig hadden, dus als ge veel pech hebt kunt ge lang bezig zijn
Laatst gewijzigd door Racing_Genk; 12 maart 2012 om 19:51
Vandaag en morgen voor de KUL als jobstudent werken. Was wel zalig, niet al te zwaar werk, broodjes en drank a volonté en nog ne fancy trui van de KUl gekregen.
Als ge nu langs gaat voor deze zomer zeggen ze u dat ge veel te vroeg zijt hoor. Gewoon een maand (2 maand ervoor uw kop al eens laten zien) voor ge wilt werken langs gaan bij de interimbureaus en zeggen dat ge werk wilt. Dan het best betaalde aannemen.
Allee, dat is mss omdat ze mij daar nu kennen en weten dat ik altijd ja zeg als ze een deftig loon aanbieden. Vorige keer 11,78 euro per uur (€ 2100 op 21 dagen verdiend). Order picking in een frigo.
Idd, meeste bedrijven die via interim werken voor jobstudenten komen pas op de proppen als ze ook daadwerkelijk iemand nodig hebben binnen de 2-4 wekenAls ge nu langs gaat voor deze zomer zeggen ze u dat ge veel te vroeg zijt hoor![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)