Pagina 17 van 52 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 340 van 1033
    Member McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Conclusie: Ideale lengte is ~1m80. Niet te groot niet te klein

Member
    iTrader
    5 (86%)
    Interessant om te lezen, ik vroeg mij al altijd af of iemand van 1m90 nog goed zit in de aula's van de KUL

Member Benjamin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing_Genk Bekijk bericht
    Of 2m in mijn geval, ik kan vaak met mijn benen geen weg in die stomme aula's
    Een probleem wat door de universiteiten wordt onderschat. Waarom niet rijėn met verschillende maten: 1 voor de mensen van rond de 2 m, 1 voor de mensen van rond 1m60 enz.
    Het is zo gemakkelijk om dat aan te leggen. Zeker bij nieuwe auditoria (die de laatste 10 jaar nog zijn gebouwd) zou daar rekening mee moeten worden gehouden.

Member Snowyflake's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin Bekijk bericht
    Een probleem wat door de universiteiten wordt onderschat. Waarom niet rijėn met verschillende maten: 1 voor de mensen van rond de 2 m, 1 voor de mensen van rond 1m60 enz.
    Het is zo gemakkelijk om dat aan te leggen. Zeker bij nieuwe auditoria (die de laatste 10 jaar nog zijn gebouwd) zou daar rekening mee moeten worden gehouden.
    Zie ik niet snel gebeuren Dat zou ook willen zeggen dat als je een maat hebt of een vriendin van een andere grootte dat je nooit naast elkaar zou zitten. Of dat de kleintjes dan uiteindelijk toch de plaatsen van de grote zouden innemen om toch bij elkaar te kunnen zitten. Vrouwen en mannen zouden ook bijna gesplitst zitten doordat vrouwen gemiddeld kleiner zijn etc...

Beste oplossing is gewoon om een gezonde ruimte tussen te laten en voldoende pauzes te geven dat mensen hun benen eens kunnen strekken.

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin Bekijk bericht
    meer poepcomfort is nodig imo

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht
    meer poepcomfort is nodig imo
    bekerhoudertjes voor uw drankje zou ook wel handig zijn..

Member McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snowyflake Bekijk bericht
    bekerhoudertjes voor uw drankje zou ook wel handig zijn..
    En stopcontacten om de zoveel stoelen, geen gedoe meer met een lege accu.

Member
    iTrader
    0

Question Schakel

Hallo, ik ben hier nieuw en had een vraag die ik kwijt wilde.

Ik volg momenteel HW, omwille van dat me afgeraden werd TEW te doen (3u voorkennis). Nu merk ik dat er redelijk vlot doorgeraak en toch beter TEW had gedaan, maar spijtig kan je de tijd niet terugdraaien. Ik vroeg me af of het verstandig zou zijn om na mijn bachelor een 'voorbereidingsprogramma' te volgen om dan naar de master TEW door te stromen.

Ik zou dit ook liefst aan de UA willen doen.

Bedankt!

Member Kowalskii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja je kan dat doen, moet je voor jezelf uitmaken

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steepshot Bekijk bericht
    Hallo, ik ben hier nieuw en had een vraag die ik kwijt wilde.

Ik volg momenteel HW, omwille van dat me afgeraden werd TEW te doen (3u voorkennis). Nu merk ik dat er redelijk vlot doorgeraak en toch beter TEW had gedaan, maar spijtig kan je de tijd niet terugdraaien. Ik vroeg me af of het verstandig zou zijn om na mijn bachelor een 'voorbereidingsprogramma' te volgen om dan naar de master TEW door te stromen.

Ik zou dit ook liefst aan de UA willen doen.

Bedankt!
    Ge kunt dat doen maar is imo een vrij dom idee.. Ik veronderstel dat je nu in het eerste jaar zit dus dat voor jou de opleidingen al 5 jaar gaan duren. Dan zou je een tew diploma hebben op 6 jaar of je kan gewoon voor een hw diploma gaan op 5 jaar en dat laatste jaar een master na master bijdoen (je kan met hw normaal zelfde manama's doen als met tew). En wat het verschil in waarde ook is tussen een master hw en master tew doet er niet toe want het verschil tussen hw+ manama X en tew+ manama X zal verwaarloosbaar zijn (of het zal niet veel schelen) als het gaat om een fatsoenlijke manama.

Member Just_life's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge kunt dat doen maar is imo een vrij dom idee.. Ik veronderstel dat je nu in het eerste jaar zit dus dat voor jou de opleidingen al 5 jaar gaan duren. Dan zou je een tew diploma hebben op 6 jaar of je kan gewoon voor een hw diploma gaan op 5 jaar en dat laatste jaar een master na master bijdoen (je kan met hw normaal zelfde manama's doen als met tew). En wat het verschil in waarde ook is tussen een master hw en master tew doet er niet toe want het verschil tussen hw+ manama X en tew+ manama X zal verwaarloosbaar zijn (of het zal niet veel schelen) als het gaat om een fatsoenlijke manama.
    'T is trouwens nog niet zeker of de masters vanaf 2015-2016 tweejarig zullen worden. De kans is groot dat men de masters op 1 jaar gaan houden vanwege de besparingen.

Dus als je denkt dat je TEW aankunt moet je het zeker doen! 'K ben er vrij zeker van dat jij ook nog na 4 jaar kunt afstuderen. ;D

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just_life Bekijk bericht
    'T is trouwens nog niet zeker of de masters vanaf 2015-2016 tweejarig zullen worden. De kans is groot dat men de masters op 1 jaar gaan houden vanwege de besparingen.

Dus als je denkt dat je TEW aankunt moet je het zeker doen! 'K ben er vrij zeker van dat jij ook nog na 4 jaar kunt afstuderen. ;D
    Ah is't zo? zou wel zalig zijn want zit nu in 2de bach en al die druk op mijn schouders dat als ik buis dat ik niet 1 jaar maar 2 jaar verlies

iTrader
    0
    Ah is't zo? zou wel zalig zijn want zit nu in 2de bach en al die druk op mijn schouders dat als ik buis dat ik niet 1 jaar maar 2 jaar verlies
    Oei, is het tweede jaar HW zo moeilijk dan?

Ik zit nu in het eerste jaar en ik dacht altijd dat het enkel maar gemakkelijker kon worden.

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Aan de UA zijn er blijkbaar geen standaard voorbereidingsprogramma's dus ik heb ter vergelijking de UGent genomen, waar een bachelor HW een voorbereidingsprogramma van 49 studiepunten dient te volgen om de master TEW te mogen behalen. Vergeet het dus maar om op 4 jaar master TEW te zijn..

Meerwaarde TEW ten opzichte van HW is trouwens verwaarloosbaar, in die zin dat het eigenlijk geen extra jaar studeren waard is (vind ik persoonlijk). Master HW + manama is dan een pak nuttiger!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    Aan de UA zijn er blijkbaar geen standaard voorbereidingsprogramma's dus ik heb ter vergelijking de UGent genomen, waar een bachelor HW een voorbereidingsprogramma van 49 studiepunten dient te volgen om de master TEW te mogen behalen. Vergeet het dus maar om op 4 jaar master TEW te zijn..
    Ik bedoelde gewoon volledig herbeginnen en gewoon doorstromen naar z'n eerste jaar TEW. Het zou dus wel mogelijk zijn om na 4 jaar uw master TEW in handen te hebben. Totale studietijd: 5 jaar

iTrader
    6 (100%)
    Ik bedoelde gewoon volledig herbeginnen en gewoon doorstromen naar z'n eerste jaar TEW. Het zou dus wel mogelijk zijn om na 4 jaar uw master TEW in handen te hebben. Totale studietijd: 5 jaar
    awelja dan verspild hij ook een jaar he.. kan hij beter 4 jaar hw doen + manama

Oei, is het tweede jaar HW zo moeilijk dan?

Ik zit nu in het eerste jaar en ik dacht altijd dat het enkel maar gemakkelijker kon worden.
    wel tussen eerste en tweede jaar vind ik persoonlijk het tweede jaar het rotste jaar.. qua moeilijkheidsgraad kan ik pas zeggen na de examens

iTrader
    0
    awelja dan verspild hij ook een jaar he.. kan hij beter 4 jaar hw doen + manama
    Er is nog een verschil tussen 5 jaar & 6 jaar.

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    wel tussen eerste en tweede jaar vind ik persoonlijk het tweede jaar het rotste jaar.. qua moeilijkheidsgraad kan ik pas zeggen na de examens
    Achteraf gezien vond ik 1 en 2 chill maar goed, er is ongetwijfeld een verschil tussen de programma's van de instellingen.

Member Kowalskii's schermafbeelding
    iTrader
    0

Het zijn pas diegene die volgend academiejaar starten die 2 jaar aan hun broek hebben, dus als je nu in het 2e zit moet je al 2 jaar op rij buizen

Member Da_GoDoFuNReaL's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flawless Bekijk bericht
    Funny, ik erger me aan het feit dat mensen die beginnen met een professionele bachelor denken dat ze sluwer zijn dan de mensen die sinds 1e bachelor aan een opleiding beginnen omwille van de mogelijkheid van te kunnen schakelen naar een academische master. Voor iemand die Ing. doet en dan Ir. wilt doen of TEW en dan HIR wilt doen heb ik alleen maar respect. Maar mensen die 3 jaar met hun vingers draaien en effe door het schakelprogramma dansen heb ik nog nooit gezien. Ik zou niet verbaasd zijn mochten veel schakelstudenten (voornamelijk HW dan) een baksteen op hun gezicht gekregen hebben bij hun 1e examenperiode. Ik zou is wat slaagpercentages willen hebben, die bevestigen enkel mijn gedachte
    zo hard was die baksteen nu toch niet, slimmerik!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten