Conclusie: Ideale lengte is ~1m80. Niet te groot niet te klein![]()
Conclusie: Ideale lengte is ~1m80. Niet te groot niet te klein![]()
Interessant om te lezen, ik vroeg mij al altijd af of iemand van 1m90 nog goed zit in de aula's van de KUL![]()
Een probleem wat door de universiteiten wordt onderschat. Waarom niet rijėn met verschillende maten: 1 voor de mensen van rond de 2 m, 1 voor de mensen van rond 1m60 enz.
Het is zo gemakkelijk om dat aan te leggen. Zeker bij nieuwe auditoria (die de laatste 10 jaar nog zijn gebouwd) zou daar rekening mee moeten worden gehouden.
Zie ik niet snel gebeurenDat zou ook willen zeggen dat als je een maat hebt of een vriendin van een andere grootte dat je nooit naast elkaar zou zitten. Of dat de kleintjes dan uiteindelijk toch de plaatsen van de grote zouden innemen om toch bij elkaar te kunnen zitten. Vrouwen en mannen zouden ook bijna gesplitst zitten doordat vrouwen gemiddeld kleiner zijn etc...
Beste oplossing is gewoon om een gezonde ruimte tussen te laten en voldoende pauzes te geven dat mensen hun benen eens kunnen strekken.
Hallo, ik ben hier nieuw en had een vraag die ik kwijt wilde.
Ik volg momenteel HW, omwille van dat me afgeraden werd TEW te doen (3u voorkennis). Nu merk ik dat er redelijk vlot doorgeraak en toch beter TEW had gedaan, maar spijtig kan je de tijd niet terugdraaien. Ik vroeg me af of het verstandig zou zijn om na mijn bachelor een 'voorbereidingsprogramma' te volgen om dan naar de master TEW door te stromen.
Ik zou dit ook liefst aan de UA willen doen.
Bedankt!
Ja je kan dat doen, moet je voor jezelf uitmaken![]()
Ge kunt dat doen maar is imo een vrij dom idee.. Ik veronderstel dat je nu in het eerste jaar zit dus dat voor jou de opleidingen al 5 jaar gaan duren. Dan zou je een tew diploma hebben op 6 jaar of je kan gewoon voor een hw diploma gaan op 5 jaar en dat laatste jaar een master na master bijdoen (je kan met hw normaal zelfde manama's doen als met tew). En wat het verschil in waarde ook is tussen een master hw en master tew doet er niet toe want het verschil tussen hw+ manama X en tew+ manama X zal verwaarloosbaar zijn (of het zal niet veel schelen) als het gaat om een fatsoenlijke manama.
'T is trouwens nog niet zeker of de masters vanaf 2015-2016 tweejarig zullen worden. De kans is groot dat men de masters op 1 jaar gaan houden vanwege de besparingen.
Dus als je denkt dat je TEW aankunt moet je het zeker doen! 'K ben er vrij zeker van dat jij ook nog na 4 jaar kunt afstuderen. ;D
Aan de UA zijn er blijkbaar geen standaard voorbereidingsprogramma's dus ik heb ter vergelijking de UGent genomen, waar een bachelor HW een voorbereidingsprogramma van 49 studiepunten dient te volgen om de master TEW te mogen behalen. Vergeet het dus maar om op 4 jaar master TEW te zijn..
Meerwaarde TEW ten opzichte van HW is trouwens verwaarloosbaar, in die zin dat het eigenlijk geen extra jaar studeren waard is (vind ik persoonlijk). Master HW + manama is dan een pak nuttiger!
awelja dan verspild hij ook een jaar he.. kan hij beter 4 jaar hw doen + manama
wel tussen eerste en tweede jaar vind ik persoonlijk het tweede jaar het rotste jaar.. qua moeilijkheidsgraad kan ik pas zeggen na de examens![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)