Gaat voor de verandering es deftig vandaag. MRP en scheduling nog afwerken vandaag!
Voor burgies van Leuven: EBS, hoeveel dagen zijn voldoende om het vak goed te kunnen? Trouwens de theorie moet je dat echt "leren"? Ervaringen?
In normale mensentaal, door te vermelden dat ge voor reps ging, kunt ge bij anderen (onbewust) inplanten dat uw links repwaardig zijn, waarna zij die opvattingen dus internaliseren en u als zodoende reps geven, omdat het zo hoort of omdat ge ze pap in de mond legt van 'Ach, waarom ook niet. Rep +1'
Ge hebt er dus mssn niet expliciet achter gevraagd, maar ge hebt er wel degelijk achter gevraagd
En nu zaag 'k er niet meer over![]()
Hij kan volgend jaar altijd nog hogeschool gaan doen. (heb daar btw absoluut niks tegen
)
Crap, het laatste stukje niet kunnen afwerken omdat ik om boodschappen moet gaan (de vriendin komt eten).
Damn you boodschappen! DAMN YOU! A good thing the dessert will be awesome![]()
pffff, tot half 5 ging het goed, maar nu al een uur eigenlijk niet deftig meer vooruit gegaan :/
volgende ronde na het eten dan maar.
zou iemand een antwoord kunnen geven op mijn vraag.
Is een stage nuttig aangezien ik volgend academiejaar zou willen beginnen met een bachelor opleiding (financie en verzekeringswezen)?
Dus ge hoeft niet heel diene zever van de eerste post te lezen.
Wikipedia > cursussen toch wel ze. We hebben handouts gekregen die vol staan met gaten, ik verstond er geen zak van. Gelukkig legt wikipedia het allemaal mooi uit.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)