Geloof mij, ik ben er vanmiddag ook door moeten fietsen en geen enkele handschoen zou geholpen hebben! Unless....
Geloof mij, ik ben er vanmiddag ook door moeten fietsen en geen enkele handschoen zou geholpen hebben! Unless....
Smallband op kot, tof tof (we hebben nochtans Turbonet maar das precies niet 100% unlimited). Alle chance heb ik nog wireless UGent verbinding hier.![]()
Aantal dagen blok: 14
Aantal dagen blok nodig volgens planning: haha, planning.
Het enige dat ik voor Analyse III echt deed was mijn werkcolleges voorbereiden en ze thuis afwerken omdat die enorm populaire examenvragen zijn. Heb ik ze eindelijk (bijna) allemaal. Komt er volgend leuk berichtje op Minerva;Natuurlijk waren dat net de meest tijdrovende. Guess I've just been trolled"De opgaven 3 (WC2), 4 (WC4) en 2 (WC 5) zijn van een hoger niveau dan van u verlangd wordt op het examen."![]()
^ Dan weet ge tenminste zeker da ge het kunt
Hebben die in Gent een week langer les dan?Want ik heb 21 dagen blok
2 weken + inhaalweek, maar dat is nog opwarming.
Presentatie ging superslecht. En ik kon er niks aan doen aangezien ik niet stond te presenteren. Groepje van 5, met 3 beslist om zich te concentreren op de paper en de andere 2 zich te laten bezig houden met de presentatie. Die ene van de twee deed dat heel goed, maar die ander is eigenlijk een archeologiestudent die dit als keuzevak doet dus die stond constant uit zijn nek te lullen en zijn tekst voor te lezen.
En dan zit je daar als groepslid compleet af te gaan. De ppt zag er wel goed uit, dus ik dacht dat het nog wel zou meevallen.
FML.
"A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
Ergernis: opgestaan om mij klaar te maken voor de les van 8u30, buitenkomen en de regen van apocalyptische proporties zien. Toch maar besloten om terug naar huis te keren, door die regen fiets ik niet
(ja we hebben die discussie al gehad, ik ga niet naar de les als het regent)
Ik ben nu es opgestaan voor de les van 8u (!), ik ging zelfs door de regen fietsen. Maar fietssleutel besloot op eigen houtje zich te verstoppen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)