Bekijk resultaten enquête: Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?

Aantal stemmers
219. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben perfect gelukkig in mijn richting

115 52,51%
  • Soms twijfel ik of ik niet beter iets anders had gekozen.

87 39,73%
  • Neen, ik heb volledig fout gekozen

17 7,76%
Pagina 202 van 334 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206212252302 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.016 t/m 3.030 van 5003
    Member Th1x4nG's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ben ook nog wakker, moet m'n ma wekken om 3u15 zodat ze haar vlucht niet mist

Ma echt kapottt, gaan fitnessen tejust en diep gegaan, zou nu echt een goe dutje kunnen placeren.
    Desktop on a budget | 2013 MBA 13" | Google Nexus 5

Member WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edraket Bekijk bericht
    Lol @ stonertopic.
    Echt hé
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

Member Matt.'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Veel te weinig gedaan maar 't is bedtijd... Stellen jullie je soms ook de vraag waarom ge zoveel moeite doet, en niet gewoon gaat werken en je andere dromen waarmaakt? Da's zo een eeuwige mentale strijd, studeren om later voldoening uit uw werk te halen (wat toch een groot deel van uw leven is) of voldoening halen na uw werkuren... Want meestal gaan die twee niet echt samen! En dan spreken we nog niet over het ethische aspect van uw capaciteiten benutten... Duidelijk bedtijd dus.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ale, pagina 208...
    Heb er wel 40 nog moeten aanduiden vandaag dus die nog niet echt geleerd.

Nu de samenvatting van het eerste stuk doornemen. Pauze bestaat uit tanden poetsen.

Member Th1x4nG's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zo'n samenvatting waar de auteur ervan macht heeft afgekort tot 'm8'. Ge weet gewoon da ge de beste samenvatting aller tijden in uw bezit hebt dan. :')
    Desktop on a budget | 2013 MBA 13" | Google Nexus 5

Approved 9-lifer freakykiller's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matt. Bekijk bericht
    Veel te weinig gedaan maar 't is bedtijd... Stellen jullie je soms ook de vraag waarom ge zoveel moeite doet, en niet gewoon gaat werken en je andere dromen waarmaakt? Da's zo een eeuwige mentale strijd, studeren om later voldoening uit uw werk te halen (wat toch een groot deel van uw leven is) of voldoening halen na uw werkuren... Want meestal gaan die twee niet echt samen! En dan spreken we nog niet over het ethische aspect van uw capaciteiten benutten... Duidelijk bedtijd dus.
    Natuurlijk wel en zeker als je zo van die threads leest als:
    De merde van een nine-to-five job

Ahja wat kunt ge anders doen hé. Dat alternatief is zo risky
    HHHNNNNGGG

Member Snowyflake's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matt. Bekijk bericht
    Ja natuurlijk maar studeren is wat? 4-6 jaar van uw leven en that's it. Dus paar jaar doorbijten en ge kunt dan nog altijd doen wat je wilt. Wilt ge uw capaciteiten benutten, voldoening halen na uw werkuren, op wereldreis gaan, naar het buitenland, vrijwilligerswerk gaan doen, etc ... Allemaal ook mogelijk na je studies. Uiteindelijk kan je dus OF hetzelfde leven hebben OF een beter leven. Slechter gade nooit uitkomen maar zonder studies is er geen bodem, dan kan je diep vallen, heel diep
    “ Punctuality is the virtue of the bored. ”
    — Evelyn Waugh

Member Nunak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voila de theorie van vak 2 is erdoor. De oefeningen zijn voor tijdens de examens zelf. Vanaf morgen vak 3

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Niet té romantisch bekijken ook he Snowyflake.
    Je hebt heus geen hogere studies nodig om ver te komen in het leven. En een diploma geeft geen bodem, het verhoogt de kans op een bodem, maar neemt het zeker niet absoluut weg.

Anyway,
    Helft samenvatting eerste deel doorgenomen, nu nog wat world of goo spelen op mijn telefoon om wat de stof te laten bezinken en slapen.

Slaapwel guys,
    Ik ga trachten mijn bioritme wat aan te passen, dus nu moet ik er écht uit om 10 uur.

Member Snowyflake's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Jipla ondanks dat de dag slecht begonnen was vandaag podiumplaats behaald 3de beste blokdag tot nu toe ^^ Nu dutje doen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Niet té romantisch bekijken ook he Snowyflake.
    Je hebt heus geen hogere studies nodig om ver te komen in het leven. En een diploma geeft geen bodem, het verhoogt de kans op een bodem, maar neemt het zeker niet absoluut weg.

Anyway,
    Helft samenvatting eerste deel doorgenomen, nu nog wat world of goo spelen op mijn telefoon om wat de stof te laten bezinken en slapen.

Slaapwel guys,
    Ik ga trachten mijn bioritme wat aan te passen, dus nu moet ik er écht uit om 10 uur.
    Ja kmoest Matt beetje moed inspreken he
    “ Punctuality is the virtue of the bored. ”
    — Evelyn Waugh

Member libaros's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die 9 to 5 topic doet u wel over het feit nadenken van wat na mijn studies.

Want uiteindelijk ieder bepaalt wat hij wil in zijn leven. Vrije tijd < carriere of vice versa of misschien zelfs onderzoek. Volgens mij zitten we met het 'het gras is groener aan de overkant' gedachtegoed. Alleen heeft de topicstarter daar een extreme vorm van

Het feit is wel een beheerd diploma = werkzekerheid, en sowieso al een zorg minder wat u ook wel gelukkiger maakt.

On topic: ik moet dat nachtblokken echt beginnen af leren, wss weer om 7 uur in mijn bed. Ik kijk uit naar 3 februari
    Fortuna vitrea est; tum cum splendet, frangitur.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Nog aardig kunnen leren deze nacht! I'm out, 't is terug aan de ochtendshift.

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snowyflake Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd vind ik FA nog redelijk interessant, gisteren stak recht zelf zo tegen dat ik effkes een uurtjes FA heb bekeken
    Maar ik heb dat idd ook wel als ik niet frequent genoeg pauzeer dat ik vanalles optel en aftrek om dan tot de conclusie te komen dat ik eigenlijk niet meer weet wat ik nu eigenlijk aan het corrigeren was

Nu economie aan het leren dat gaat wel vlot

Ik begin er weer aan, allerlei manieren vinden in de taballen die we mogen meenemen om daar info uit te halen die we eigenlijk vanbuiten moeten kennen (zoals vereenvoudigde cashflow, die je uit de uitgebreide kan halen, bv.)

Approved 9-lifer Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    en terug beginnen
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Present.

Pagina 202 van 334 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206212252302 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten