Bekijk resultaten enquête: Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?

Aantal stemmers
219. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben perfect gelukkig in mijn richting

115 52,51%
  • Soms twijfel ik of ik niet beter iets anders had gekozen.

87 39,73%
  • Neen, ik heb volledig fout gekozen

17 7,76%
    Nunak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bekos Bekijk bericht
    Nog op de planning voor vandaag: 250 slides
    50/250. Even pauze

Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Gasten, variance lijkt een heel basic begrip en is daarom niet uitgelegd in mijn cursus. Ma ik ken dat dus nog niet. Iemand die mij kan helpen?

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matt. Bekijk bericht
    Waarom zijn thesissen eigenlijk nooit grafisch aantrekkelijk, is dat verboden of zo? Neen, liefst zoveel mogelijk tekst, gatlelijke figuren en ellenlange tabellen! Zo droog allemaal.
    De mijne gaat nen sexy layout hebben ze

Matt.'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Dan had je dat vak niet moeten kiezen hé.

Ik had iets van een 70 bladzijden 33 afbeeldingen, interlinie 1,5 en brede marges aan de zijkanten. Er staan denk ik een 4tal tabellen in waarvan het hoogst aantal rijen 5 was.
    Ja, wat ik bedoel is dat de meeste thesissen er zo uitzien, met wat geluk staat het in LaTeX en is het al iets overzichtelijker. Maar dergelijke zaken kom je zelden tegen, jammergenoeg. (Akkoord, niet iedereen heeft kaas gegeten van layouten, maar bv. die Word-thesis hierboven is echt onoverzichtelijk imo, en jammergenoeg zien het merendeel van de thesissen er zo uit.)

Burntfaceman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morrissey Bekijk bericht
    Marc De Clercq meme | quickmeme

Voor de rechtenboys in Gent ..
    Een maat van mij heeft er een paar gemaakt, moest toch ook wel eens lachen

Brek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tsubasa Bekijk bericht
    Gasten, variance lijkt een heel basic begrip en is daarom niet uitgelegd in mijn cursus. Ma ik ken dat dus nog niet. Iemand die mij kan helpen?

Dat is gewoon een maat van spreiding.

iTrader
    4 (100%)
    Ja, wat ik bedoel is dat de meeste thesissen er zo uitzien, met wat geluk staat het in LaTeX en is het al iets overzichtelijker. Maar dergelijke zaken kom je zelden tegen, jammergenoeg. (Akkoord, niet iedereen heeft kaas gegeten van layouten, maar bv. die Word-thesis hierboven is echt onoverzichtelijk imo, en jammergenoeg zien het merendeel van de thesissen er zo uit.)
    Mijn Word-Layout ziet er toch ook wel deftig uit hoor. LaTeX is echt totaal ni nodig . Gewoon wat typografie skills en wat leuke lettertypes voor de hoofdingen en das voldoende!

Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Where iz teh structure? Titelnummering? Titels die iets betekenen? (bij Results and Discussion wtf?) En ook typische Wordfail van die tabel op pagina 17-18.

Matt.'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @Tom: Ja, wellicht. Misschien moet ge daar eens een info-avond over organiseren.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Oh, vanaf dan vond ik het juist supersaai. Dat begin was nog leuk, zo met die theorietjes en zo. Maar dan de meer concrete dingen... Blugh.
    Wel ja, dat is dan het verschil tussen PW en SW zeker?

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk bericht
    Wel ja, dat is dan het verschil tussen PW en SW zeker?
    Ik denk het Al die opsommingen over hoeveel staatssecretarissen er zijn, of dat vreselijke hoofdstuk over openbaar bestuur met die hervormingen Echt zo al die praktische dingetjes, wie waar verantwoordelijk voor is en hoe iets gedaan moet worden en welke 17 organen dat eerst moet passeren.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Mueske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De gemiddelde (gekwadrateerde) afwijking van het gemiddelde..? Zoals iemand reeds zei, een spreidingsmaat.

tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    56 (98%)
    Welk programma moet je dan gebruiken voor een mooie lay-out? Als je echt een visueel mooie thesis wil maken ga je er veel meer tijd in steken dan als je gewoon LaTeX of Word gebruikt...

iTrader
    4 (100%)
    @Tom: Ja, wellicht. Misschien moet ge daar eens een info-avond over organiseren.
    Lijkt mij eerder iets voor de StudentenVertengenwoordigers!

Lorvet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Inleiding tot statistiek mag ik hopen; variance ìs immers een basis begrip Wikipedia to the rescue; Variance - Wikipedia, the free encyclopedia
    “You got to know when to hold them, know when to fold them, know when to walk away, and know when to run” -Kenny Rogers

Pagina 134 van 334 Eerste ... 3484124130131132133134135136137138144184234 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten